کد خبر: ۵۸۸۷۴۸
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۷

35 ماه حبس برای 2 فوتبالیست مشهور روس

دادگاه مسکو 2 فوتبالیست مشهور روس را به دلیل دخالت در درگیری و ضرب و شتمی که سال گذشته رخ داده بود، در مجموع به 35 ماه حبس محکوم کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
خبرگزاری رویترز روز چهارشنبه نوشت: بدنبال اعتراض «دنیس پاک» یکی از مقامات وزارت تجارت مسکو نسبت به رفتار این 2 فوتبالیست و تعدادی از دوستان آنها در کافه ای واقع در مسکو، «الکساندر کوکورین» و «پاول مامائف» به وی حمله ور شدند.

در ویدیوی منتشر شده از درگیری مذکور در فضای مجازی، کوکورین مهاجم تیم زنیت سن پترزبورگ به همراه مامائف هافبک کراسنودار؛ در حال حمله و درگیری با مامور وزارت تجارت مسکو دیده می شوند؛ درگیری که در نهایت به انتقال این مامور به بیمارستان منجر شد.

وزارت کشور مسکو با تایید این موضوع اعلام کرده بود که «تحقیقات در مورد حادثه و عناصر دخیل در آن آغاز شده و در حال پیگیری است».

و حالا دادگاه حوزه پرسننسکی مسکو کورکورین و مامائف را به ترتیب هب 18 و 17 ماه حبس محکوم کرد.
کوکورین 27 ساله و مامائف 30 ساله به ترتیب 48 و 15 بار پیراهن تیم ملی روسیه را بر تن کرده اند که تازه ترین حضور آن ها در پیراهن روسیه به سال 2016 باز می گردد.

این 2 بازیکن پیش از این هم در کانون رسوایی بوده اند؛ در واقع پس از حضور فاجعه آمیز روسیه در رقابت های یورو 2016 فرانسه؛ آنها نقش اصلی رسوایی اخلاقی به بار آمده در یکی از باشگاه های شبانه موناکو بودند.

در نتیجه اتفاقات سال 2016؛ اتحادیه فوتبال روسیه فعالیت حرفه ای هر 2 بازیکن را تعلیق کرد، با این وجود کوکورین پس از عذرخواهی بابت حوادث پیش آمده بار دیگر به تیم ملی فراخوانده شد، اما مامائف از سال 2016 به بعد از همراهی تیم ملی روسیه محروم شد اما حادثه سال گذشته یکی از مهره های تاثیر گذار تیم کراسنودار محسوب می شد.

منبع: ایرنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین