کد خبر: ۵۸۸۸۴۷
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۵

فرمانده نیروی زمینی ارتش: دشمن اگر دست به حرکت احمقانه بزند در کسری از زمان طومار عمرش را می‌پیچیم

فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه امروز هیچ خطری نظام را تهدید نمی‌کند، گفت: دشمن می‌ داند اگر دست به حرکت احمقانه بزند در کسری از زمان طومار عمر ننگینش را درهم خواهیم پیچید.
آفتاب‌‌نیوز :
امیر کیومرث حیدری روز پنجشنبه در بازدید از پادگان شهید برخورداری عجب شیر افزود: بار اول نیست که دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران چهره پلید خودشان را نشان می دهند، ما از روزهای نخستین پیروزی انقلاب اسلامی ایران با این موضوع همراه بودیم و تاکنون و با فضل خدا و تبعیت از ولایت فقیه، روی پای خود ایستاده ایم.

وی اظهار داشت: به ملت بزرگوار ایران اسلامی به عنوان یک سرباز این کشور و سرباز ولایت اطمینان می دهم که سربازان وطن در نیروهای مسلح، بیدار و هوشیار تحلولات را رصد می کنند و هیچ یک از دشمنان، جرات تعرض به میهن عزیز اسلامی رو ندارند.

امیر حیدری با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی ارتشی مکتبی و اسلامی است، افزود، نیروهای ارتشی با آموخته ها و آموزه های اسلامی و در راستای دفاع از کشور آموزش دیده اند و روحیه ایثار و شهادت طلبی در این عزیزان روز افزون است.

وی به هدف بازدید خود از پادگان شهید برخورداری عجب شیر اشاره کرد و افزود: این مرکز آموزشی یکی از مراکز بسیار خوب و انسان ساز است.

وی با بیان اینکه سالانه در مراکز آموزشی کل کشور نزدیک به 200 هزار نفر ورودی داریم افزود: در اطاعت از اوامر مقام معظم رهبری مبنی بر فراهم کردن محیط مناسب برای سربازان، ارتش اقدام کرده و با فراهم کردن شرایط زیستی، پرورشی و آموزشی مناسب، سعی در تربیت مدیران و حافظان و پاسداران ارزش های انقلابی به نحو احسن دارد.

مرکز آموزش 03 عجب شیر در زمینی به مساحت 178 هکتار در فاصله 9 کیلومتری شرق دریاچه ارومیه واقع شده، این مرکز که در سال 1337 ساخته شده و متشکل از 4 گردان و هر گردان مشتمل بر 4 گروهان 250 نفری جمعاً به استعداد 4000 نفر یکان قرارگاه، پشتیبانی و خدمات است و به طور میانگین در هر سال 25 هزار سرباز در این مرکز آموزش می­ بینند.

منبع: ایرنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین