کد خبر: ۵۸۹۰۴۳
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۶

وزیر آموزش و پرورش: هویت و ماهیت فرزندان ما در خطر است

وزیر آموزش‌ و پرورش با بیان اینکه معلمان جزء متعهدترین اقشار جامعه هستند، گفت: وظیفه من به‌عنوان وزیر آموزش‌ و پرورش دفاع از ۸۰۰ هزار معلم کشور است.
آفتاب‌‌نیوز :
سیدمحمد بطحایی در دیدار با نخبگان، فرهنگیان و نمایندگان مردم نیشابور گفت: مقام معظم رهبری در دیدار اخیر خود با جمعی از معلمان، خدمات و موفقیت‌های آموزش و پرورش پس از انقلاب را قابل مقایسه با پیش از آن ندانستند و این موفقیت‌ها را درخور تقدیر توصیف کردند.

وزیر آموزش‌ و پرورش افزود: باوجود همه دشمنی‌ها پس از انقلاب، امروز در منطقه و در بسیاری از زمینه‌ها حرف برای گفتن داریم.

بطحایی با بیان اینکه اگر جامعه فرهنگی ما در مقابل نسخه‌های پیچیده شده مقاومت می‌کنند، برای حفظ نشانه‌های هویتی ماست، افزود: امروز بیش از ۶۰۰ هزار کلاس درس در قالب یکصد و ۱۰ هزار مدرسه در کشور داریم که معلمان این کلاس‌ها بر اساس نظرسنجی‌ها همچنان از بالاترین سرمایه‌های اجتماعی برخوردارند و جزء متعهدترین، متدین‌ترین و خادم‌ترین اقشار جامعه هستند.

وی با تأکید بر اینکه وظیفه من به‌عنوان وزیر آموزش‌وپرورش دفاع از ۸۰۰ هزار معلم کشور است، گفت: دانش‌آموزانی که نمرات ۲۰ بیشتری بگیرند تشویق می‌کنیم در حالی که هویت و ماهیت فرزندان ما در حال خطر است، بنابراین باید به فرزندانمان یاد دهیم از هویت خود مراقبت کنند.


باشگاه خبرنگاران جوان
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین