کد خبر: ۵۸۹۱۴۷
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۹

رییس اسبق فیفا: «پول» تهدیدی برای فوتبال است

«سپ بلاتر» رییس اسبق فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) که به اتهام فساد مالی از سمتش برکنار شده بود، می گوید «پول» فوتبال را به خطر می اندازد.
آفتاب‌‌نیوز :
کمیته اخلاق فیفا بلاتر را که به مدت ۱۷ سال بالاترین مقام فیفا محسوب می شد، در سال ۲۰۱۵ به اتهام رفتارهای غیراخلاقی و دخیل بودن در فساد گسترده جهانی که این نهاد ورزشی را هدف قرار داده بود، از سمتش برکنار کرد.

در این بین، بلاتر در مصاحبه با روزنامه Schweiz am Wochenende چاپ سوئیس اظهار داشت: مردم همین حالا هم پول زیادی را برای رفتن به ورزشگاه پرداخت می کنند؛ قیمت ها هر روز بالا می رود چرا که باشگاه ها به پول بیشتری احتیاج دارند.

مرد ۸۳ ساله بر این باور است که تعداد تماشاگران فوتبالی در فصل جاری در کشورهای فرانسه، ایتالیا، اسپانیا و و آلمان کاهش پیدا کرده است.

وی ادامه داد: این نشانه خوبی نیست؛ فوتبال باید همچنان قابل دسترس باقی بماند؛ پول، فوتبال را به خطر می اندازد.

بلاتر به این روزنامه سوئیسی گفته است که تمامی مجموعه ها و زیرمجموعه های فیفا پرداختی های وی را از جمله ۱۰ میلیون دلاری که وی به عنوان پاداش جام جهانی ۲۰۱۰ آفزیقای جنوبی دریافت کرده است، تایید کرده اند.

بلاتر در پاسخ به این پرسش که آیا در صورت بازگردانده شدن مجموعه ساعت های گرانقیمتی که وی در دفاتر کار فیفا جا گذاشته است، از اقامه دعوی حقوقی علیه «جیانی اینفانتینو» رئیس کنونی فیفا منصرف خواهد شد یا خیر، تاکید کرد: ساعت ها اهمیت چندانی ندارند، آنچه اهمیت دارد «اعاده حیثیت» است.

شفقنا 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین