کد خبر: ۵۸۹۳۶۴
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۵

مدیرعامل باشگاه استقلال: تحت هیچ شرایطی کوتاه نخواهم آمد

مدیرعامل باشگاه استقلال صحبت‌هایی که رییس دپارتمان داوری به او منتسب کرده را رد کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
امیرحسین فتحی، مدیرعامل باشگاه استقلال امروز (یکشنبه) برای اعتراض به گل مردود شده آبی‌پوشان پایتخت مقابل صنعت نفت آبادان به فدراسیون فوتبال رفت و جلسه‌ای با مهدی تاج، رییس فدراسیون و داود رفعتی، رییس دپارتمان داوری داشت.

پس از این جلسه، داود رفعتی در گفت‌و‌گو با سایت رسمی فدراسیون فوتبال عنوان کرد که فتحی با توضیحاتی که در جلسه داده شد، تصمیم کمک داور و داور بازی استقلال و صنعت نفت را پذیرفته است.

با این حال امیرحسین فتحی، مدیرعامل استقلال دقایقی پیش در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه ادعای رفعتی را رد کرد و گفت: امروز صبح در جهت احقاق حقوق هواداران استقلال و در خصوص مردود اعلام کردن گل کاملا صحیح استقلال در مسابقه مقابل صنعت نفت آبادان جلسه ای در فدراسیون فوتبال به طور جداگانه با رئیس فدراسیون فوتبال و همچنین رئیس دپارتمان داوری برگزار و اعتراض رسمی باشگاه را به نمایندگی از خیل عظیم هواداران فهیم و با شعور و فوتبال فهم استقلال به مقامات مربوط اعلام کردم.

او در ادامه اظهار کرد: لذا اظهارات منتسب به اینجانب در سایت رسمی فدراسیون فوتبال از قول آقای داوود رفعتی کاملا خلاف واقع و کذب محض بوده و بنده همچنان در جهت منافع استقلال و احقاق حقوق هواداران به هیچ عنوان و تحت هیچ شرایطی کوتاه نخواهم آمد.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین