کد خبر: ۵۸۹۷۲۹
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۹

کارت زرد نمایندگان به وزیر آموزش و پرورش/ نمایندگان از پاسخ «بطحایی» قانع نشدند

نمایندگان مجلس از پاسخ‌های وزیر آموزش و پرورش درباره رشد بی‌رویه آموزشگاه های علمی آزاد و کتاب های کمک آموزشی قانع نشدند.
آفتاب‌‌نیوز :
سیده فاطمه ذوالقدر در نشست علنی نوبت عصر امروز (سه شنبه، 24 اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی، از پاسخ سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش درباره رشد بی رویه آموزشگاههای علمی آزاد و کتاب‌های کمک آموزشی با 93 رأی موافق، 114 رأی مخالف و بدون رأی ممتنع از مجموع 209 نماینده حاضر در جلسه قانع نشدند.

چنارانی از پاسخ بطحایی قانع شد

 سیدحمایت میرزاده سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات متن سوال نماینده سوال کننده را به شرح زیر قرائت کرد:

با توجه به رشد بی رویه آموزشگاه های علمی آزاد و کتاب های کمک آموزشی که حداقل استانداردهای لازم را ندارند و به گفته جنابعالی این موضوع، برنامه های درسی آموزش و پرورش را تهدید می کنند، چه اقداماتی برای جلوگیری از این تهدیدها و همچنین هدایت آموزش و پرورش در مسیر درست آن و حذف مافیای کنکور صورت پذیرفته است؟

نتیجه بررسی:

در اجرای ماده (207) آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی، سوال فوق در جلسه رسمی مورخ 8/11/1397 کمیسیون با حضور 19 نفر از نمایندگان عضو کمیسیون، نماینده محترم سوال کننده و وزیر محترم مطرح و پس از استماع اظهارات طرفین و نظر به عدم اقناع نماینده سوال کننده از پاسخ های ارائه شده وزیر آموزش و پرورش، کمیسیون قلمرو سوال را ملی تشخیص داده و مستند به بند (3) ماده (207) آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی، گزارش سوال جهت اعلام وصول در اولین جلسه ارسال می گردد.

منبع: تسنیم
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین