کد خبر: ۵۸۹۷۳
تاریخ انتشار : ۰۷ فروردين ۱۳۸۶ - ۱۷:۱۷

وزیر اقتصاد: تحریم ایران جنبه روانی دارد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: وزیر اقتصاد ودارایی تاکید کرد که قطعنامه دوم شورای امنیت سعی بر ایجاد فضای غیرشفاف توام با ریسك و همچنین افزایش هزینه‌های ایران از راه جنگ روانی علیه ایران دارد.

به گزارش آفتاب، داود دانش جعفری وزیر امور اقتصادی و دارایی در حاشیه مراسم معرفی مدیر عامل جدید بیمه دانا با بیان این مطلب گفت: «موارد این قطعنامه سال گذشته نیز به صورت غیر رسمی وجود داشت و این فشارها سال قبل نیز اجرا شد و اكنون تنها به طور رسمی اعلام شده است».

وزیر امور اقتصادی و دارایی اظهار داشت: «آسیب این نوع فعالیت‌های مخرب اقتصادی تنها برای ایران نیست بلكه این آسیب در برگیرنده‌ جامعه‌ی بین‌الملل و شركای عمده اقتصادی ایران نیز می‌شود».

دانش جعفری همچنین در خصوص مصوبه دولت برای سازمان بازنشستگی كشور به عنوان بیمه‌گر كاركنان دولت نیز گفت: «این مصوبه از نظر هیات تطبیق مصوبات دولت در مجلس شورای اسلامی مشكلی ندارد، اما از نظر تخصصی كردن امور اگر این موضوع در چارچوب بیمه صورت می‌گرفت بهتر بود؛ درعین حال نیز از مواردی است كه شركت‌های بیمه به لحاظ خطرات مالی و ریسك بالا ترجیح می‌دهند كه مجموعه‌های صد در صد دولتی همچون سازمان بازنشستگی كشور این مسوولیت را به عهده بگیرند».


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین