کد خبر: ۵۸۹۸۹۰
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۲

ترامپ رقبای انتخاباتی‌اش را به سخره گرفت

دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در یک مراسم رسمی به بیان ارزیابی‌هایش از کاندیداهای حزب دموکرات در انتخابات ریاست‌جمهوری پرداخت و آنها را به سخره گرفت.
آفتاب‌‌نیوز :
به نقل از پایگاه خبری هیل، معمولاً رؤسای جمهور پیشین آمریکا از بیان اظهارات انتخاباتی در مراسم رسمی که با بودجه ملی برگزار می‌شود، خودداری می‌کردند اما ترامپ همانند گذشته این قانون را شکست و به نامزدهای انتخاباتی حزب دموکرات حمله  کرد.

وی در سخنرانی خود در یک تأسیسات بزرگ گاز طبیعی مایع در لوئیزیانا از ایالتهای جنوبی آمریکا، جو بایدن، برنی سندرز، بتو او رورک، الیزابت وارن و بوتی پت بودجج را مورد تمسخر قرار داد.

وی بودجج را "Boot-edge-edge"  خواند و الیزابت وارن را به "پوکاهانتس"( یک زن سرخ پوست که از یک سردار آمریکایی دفاع کرد) تشبیه کرد.

ترامپ همچنین در ادامه اظهاراتش گفت: جو بایدن معاون رئیس جمهور پیشین شبیه فردی نیست که من می‌شناسم. برنی سندرز سناتور "دیوانه"، انرژی بیشتری از بایدن دارد.

همچنین او در ادامه اظهاراتش بتو او روک را به خاطر مصاحبه اخیرش که اعلام کرده بود او تنها به دنیا آمده است که در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کند به سخره گرفت و گفت: بتو به سرعت در حال سقوط است. چه اتفاقی رخ داد؟ یادتان می آید  او گفته بود که "او برای شرکت در انتخابات ساخته شده است" اما اکنون او همانند یک سنگ سقوط می کند.

ایسنا 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین