کد خبر: ۵۸۹۹۷۶
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۷

تارتار: دوست دارم پرسپولیس قهرمان لیگ برتر شود

سرمربی پارس جنوبی جم گفت: صادقانه می گویم دوست دارم پارس جنوبی جم بازی فردا برابر پرسپولیس را با پیروزی پشت سر بگذارد اما سرخپوشان قهرمان لیگ برتر شوند.
آفتاب‌‌نیوز :
«مهدی تارتار» در نشست خبری پیش از بازی پارس جنوبی جم مقابل پرسپولیس در هفته آخر لیگ برتر اظهار داشت: دیدار سختی را برابر پرسپولیس پیش رو داریم و تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست تا به پیروزی رسیده و سه امتیاز کامل را به دست آوریم.

وی افزود: رویارویی با بهترین تیم ایران در دو سال گذشته تحت هیچ شرایطی آسان نیست. پرسپولیس برای ما رقیب قابل احترامی است اما بازیکنانم روحیه بسیار خوبی دارند و با تمام وجودمان می جنگیم تا برنده از زمین خارج شویم.

سرمربی پارس جنوبی جم خاطرنشان کرد: پرسپولیس در این فصل تنها یک شکست داشته است و همه داستان آن مسابقه را می دانند. من به پرسپولیس و هوادارانش احترام می گذارم ولی توانایی شکست قرمزپوشان را داریم. پارس جنوبی جم تیم های بزرگی را در این شهر شکست داده است.

تارتار تصریح کرد: صادقانه می گویم دوست دارم پارس جنوبی جم بازی فردا را با پیروزی پشت سر بگذارد اما پرسپولیس قهرمان لیگ برتر شود.

وی در پایان گفت: شاید مردم این شهر و پرسپولیسی ‌ها دوست داشته باشند قهرمان شوند، اما من به عنوان مربی نمی ‌توانم نظری بدهم. ما باید تمام تلاش ‌مان را برای پیروزی انجام دهیم.

قرار بود نشست خبری برانکو ایوانکویچ امروز از ساعت 19 در سالن کنفرانس ورزشگاه تختی شهر جم برگزار شود که به دلیل زمان سفر تیم پرسپولیس به عسلویه و همچنین فاصله 60 کیلومتری این شهر تا جم، سرمربی پرسپولیس به نشست خبری قبل از دیدار تیمش برابر پارس جنوبی در هفته پایانی لیگ برتر نرسید.

منبع: ایرنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین