کد خبر: ۵۹۰۰
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۳۸۴ - ۱۶:۵۴

درخواست هاشمی برای تعقیب فرماندهان نظامی

آفتاب‌‌نیوز : حجت الا سلام والمسلمين جناب آقاي موسوي لاري
به قرار اطلاعات واصله به ستاد آيت الله هاشمي رفسنجاني نامزد رياست جمهوري، با كمال تاسف تعدادي از فرماندهان نيروي انتظايمي و بسيج در اجتماعات مختلف ضمن حمايت از برخي كانديداهاي رياست جمهوري، موضوعات تخريبي و اتهامي عليه آيت الله هاشمي رفسنجاني را بيان داشته اند كه مواردي از آنها به شرح ذيل اعلام مي گردد:

الف ـ سخنراني
1-آقاي عليزاده نماينده ولي فقيه در سپاه و فرمانده حوزه ثارالله شهرستان زاهدان درجمع بسيجيان پايگاه هاي مقاومت در مسجد امام جعفر صادق
2 – آقاي هاشمي نسب از كارشناسان سياسي اعزامي از سپاه مركز در جمع اعضاء پايگاه هاي مقاومت در شهر لامرد
3- سردار ابو حمزه فرمانده منطقه بسيج استان كرمان در جلسه فرماندهان سپاه شهرستان جيرفت
4- سردار خورشيدي مسئول سياسي قرار گاه ثارالله در شهرستان ورامين
5- آقاي احمدي مقدم فرمانده سپاه منطقه تهران در جلسه فرماندهان بسيج نواحي سپاه
6- سردار غيب پرور فرمانده لشكر 25 كربلا در جلسه مسئولين اطلاعات لشكر و ائمه جمعه استان
7- آقاي عابدي جانشين نمايندگي ول يفقيه در سپاه خراسان در شهرستان تربت حيدريه
8- سردار كريمي فرمانده بسيج خراسان رضوي در شهرستان استهبان
9-سرهنگ محمد رضا هاجري در نيروي مقاومت بسيج شهرستان چناران
10- سرهنگ نورايي در نشست سياسي بسيج فرهنگيان
11- آقاي طالب لو مسئول دفتر نمايندگي ولي فقيه استان فارس درسپاه مقاومت شهرستان جهرم
12- آقاي حسن عباسي در جلسه بسيج دانشجويي در دانشكده فني دانشگاه تهران
كه ضمن تلاش براي تخريب چهره جناب آقاي هاشمي رفسنجاني، طرفداري از كانديداهاي مورد نظر خود را تبليغ نموده اند. 

ب - فعاليت هاي غير مجاز برخي از دست اندر كاران نيروي انتظامي از اين قرار است:
1- همكاري سركار سرهنگ دهقان فرمانده نيروي انتظامي شهرستان داراب براي راه اندازي ستاد آقاي قاليباف
2- همكاري سركار سرهنگ حسنوند فرمانده نيروي انتظامي لامرد جهت راه اندازي ستاد آقاي قاليباف
3- حضور فرمانده سپاه استان گلستان با جند تن از مديران ارشد سپاه در جلسه انتخاباتي آقاي لاريجاني
4- شروع به كار ستاد تبليغاتي آقاي قاليباف در تهران با حضور سردار طلايي
5- ملاقات تعدادي از فرماندهان نيروي انتظامي مركز به همراه سردار  عفتی  فرمانده گردان عمليات مقداد با مولوي عبدالحميد جهت سخنراني آقاي قاليباف در مسجد مكي
6- برقراري جلسه با حضور سردار يعقوبي و آقاي دكتر كاظم زاده مشاوران نيروي انتظامي در بيرجند بمنظور تعيين مسئول ستاد آقاي قاليباف
7- حضور چند تن از فرماندهان نيروي انتظامي با لباس و بدون لباس(با بيسيم) در همايش سخنراني آقاي قاليباف در مسجد سيد الشهدا، تهران پارس و سالن حجاب تهران
8- حضور سركار سرهنگ صدوقي رئيس اسبق پليس110 در كميته برنامه ريزي ستاد اقاي قاليباف
9- حضور و فعاليت آقايان سردار خاتمي و سردار خورشيدي در ستاد اتنخاباتي آقاي احمدي نژاد درتهران. 

ضمنا جهت استحضار اعلام مي گردد كه آقاي حسن گنجي مسئول عقيدتي سپاه شهرستان سازند بعنوان رئيس هيات نظارت و آقاي مهدوي صالح آباد نماينده ولي فقيه در منطقه مركزي بعنوان عضو هيات نظارت استان مركزي تعيين گرديده اند. 

درپايان مستدعي است در اجراي مواد62 و63 قانون انتخابات رياست جمهوري و به منظور برگزاري انتخابات سالم و حفظ آرامش در روز اخذ راي  و پيشگيري از اقدامات مشابه موکدا دستور فرماييد نسبت به تحت تعقيب قرار دادن نامبردگان اقدام قانوني لازم را بعمل آورده و نتايج آن در اختيار افكار عمومي قرار گيرد. 

محمود واعظی
 نماینده آیت الله هاشمی رفسنجانی 
نامزد ریاست جمهوری
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
-
|
۰۱:۳۱ - ۱۳۸۴/۰۳/۲۴
0
0
آقا اين حر فها چيست كه ميزنيد. سپاه و نيروي انتظامي در همه دوره ها بيطرف بودند. اشتباه ميكنيد. چشمها را بايد شست جور ديگر بايد ديد!
ناشناس
|
-
|
۰۷:۵۵ - ۱۳۸۴/۰۳/۲۴
0
0
امید است پیگیری شود و در آینده ای نزدیک لایحه ای به مجلس برده شود که حالا حالاها هیچ نظامی ای نتواند کاندید ریاست جمهوری بشود.
ناشناس
|
-
|
۱۱:۲۱ - ۱۳۸۴/۰۳/۲۴
0
0
واقعا اين حرفها از آقايان سازندگي بعيد است.
كدام::: نظامي::: را سراغ داريد كه در مسايل سياسي دخالت كرده باشد ؟ اگر هم اين طور باشد دست پرورده خود آنهاست كه حالا از پشت خنجر ميزنند.
ناشناس
|
-
|
۱۲:۲۶ - ۱۳۸۴/۰۳/۲۴
0
0
با سلام من با ديدن برخي اسامي كه در موضع مخالفت با آقاي هاشمي قرار دارند عليرغم اينكه هنوز به ايشان ارادت دارم ولي حداقل دچار ترديد شدم به نظر ذكر اين اسامي تبعات منفي براي ايشان دارد برخي از اينها زجر كشيده هاي انقلابند
ناشناس
|
-
|
۱۳:۱۰ - ۱۳۸۴/۰۳/۲۴
0
0
تخريب كار خرابهاست و ريشه در دشمن دارد و فقط دشمن سود ميبرد ما فقط حق داريم اصلح را معرفي كنيم
ناشناس
|
-
|
۱۳:۳۰ - ۱۳۸۴/۰۳/۲۴
0
0
اگر خدا بخواهد توي سر كسي بزند طرف فيلم تبليغاتي هم كه بسازد به ضررش تمام ميشود. خوشبختانه او در جايگاه خوبي نشسته و همه چيز را ميبيند.
ناشناس
|
-
|
۱۳:۴۰ - ۱۳۸۴/۰۳/۲۴
0
0
من اميدوارم آقاي هاشمي رفسنجاني كه كانديد محبوب ومورد نظر من است موفق باشد در ضمن تهميداتي رابراي كارمندان دولت كه بنا به دلايلي مجبور به كار درشهر ديگر ميباشند بخصوص قشر بانوان بانديشد
ناشناس
|
-
|
۱۴:۲۹ - ۱۳۸۴/۰۳/۲۴
0
0
متاسفانه عده اي اخيرا ظاهرا بقا و رقابت خود را تنها در تخريب ديگران ميدانند و بس. در اين ميان مقامات مسوول در نيروهاي نظامي و انتظامي و بسيج بايد حساب خود را جدا كنند چرا كه اين مساله در قانون اساسي كشور هم به تصريح ذكر شده و فعاليت آنها عليه و يا له هر كانديدايي ممنوع گرديده است. بعلاوه حضرت امام (ره) و رهبر معظم انقلاب نيز بارها در سخنرانيهاي خودشان اين طيف را از دخالت در انتخابات و واردشدن در جريانهاي سياسي برحذر نموده اند اما حيف و صد حيف كه علي الظاهر گوش شنوايي وجود ندارد و برخي از دوستان قديمي بنده بواسله چرب و چيلي هاي صندلي مديريت و وزارت و .... بطور علني دست به هر اقدام غيرقانوني مي زنند. مساله دوم، اهانت برخي از اين عزيزان به يكي از ذخاير انقلاب و نيز به سووال بردن خدمات صادقانه دولت جناب آقاي خاتمي ميباشد. اين درست كه عده اي در اطراف آقاي خاتمي پرونده خوبي از خود در نزد ملت باقي نگذاشتند ولي اين بي انصافي محض است كه خدمات صادقانه و خداپسندانه ايشان را چه در مسايل بين المللي و چه در مسايل داخلي ناديده بگيريم و با سياه نمايي هاي خود خدمات دولتمردان خود را ناديده بگيريم. همانطور كه آقاي خاتمي فرمودند امروزه افراد قليلي كه معلوم نيست چقدر در طول حيات خود ارزشمند بودند با سخنان خود دولتهاي قبلي را تخريب مي نمايند و حال كار به آنجا رسيده است كه عليه جناب آقاي هاشمي نيز به اين گونه موضوع گرفته اند. انشاءالله در 27 خرداد شاهد شركت همه جانبه مردم در انتخابات و گزينش آقاي هاشمي بعنوان رييس جمهور مشت محكمي بر دهان آنهايي مي زنيم كه از تحليل آبكي و بچگانه هشت سال پيش خود هيچ سرمشق و عبرتي نگرفته اند خواهيم زد. هاشمي زنده است تا نهضت زنده است. درود بر خاتمي اين سيد نوراني و صادق.
ناشناس
|
-
|
۱۴:۵۳ - ۱۳۸۴/۰۳/۲۴
0
0
رئیس مرکز بررسی های امنیت بدون مرز دکتر حسن عباسی طی بیانیه ای که در سایت این مرکزموجود می باشد،اعلام کرد 0 که کاندیدای مورد نظر ما برای ریاست جمهوری شخص دکترمحمود احمدی نژاد می باشد .
ناشناس
|
-
|
۱۴:۵۵ - ۱۳۸۴/۰۳/۲۴
0
0
رئیس مرکز بررسی های امنیت بدون مرز دکتر حسن عباسی طی بیانیه ای که در سایت این مرکزموجود می باشد،اعلام کرد 0 که کاندیدای مورد نظر ما برای ریاست جمهوری شخص دکترمحمود احمدی نژاد می باشد .
ناشناس
|
-
|
۱۷:۱۵ - ۱۳۸۴/۰۳/۲۴
0
0
اينها همان كساني هستند كه در طي 8سال همين رفتار را در حق منتخب 22ميليون انجام دادند
ناشناس
|
-
|
۱۸:۱۹ - ۱۳۸۴/۰۳/۲۴
0
0
بايد از افرادي كه مي خواهند با تخريب چهره هاي ماندگار انقلاب و اسلام كسب و جذب رأي نمايند تأسف خورد آقاي هاشمي رفسنجاني امير كبير دوم ايران است در سازندگي ايران اسلامي سر بلند اگر چه عامه ي مردم عزيز مان او را درك كرده اند ليكن آقاي هاشمي كه خداوند اورا سالها براي ايران و اسلام و ملت ايران زنده نگهدارد از كساني است كه بعد از حيات او بسيار شناخته خواهد شد و آن وقت جاي افسوس دارد كه چرا دير شناخته شد واين بدان جهت است كه مردان بزرگ بعد از مرگ شناخته خواهند شد
اما از صميم دل به ملت قهرمان ايران عرض مي كنم اين بار چونان اتخابات گذشته كه با رأي قاطع و دندان شكن ملت هوشيار ايران به آقاي خاتمي كفتار صفتان را به بيرون از صحنه راندن اين بار نيز با انتخاب با رأي اكثريت قاطع به حضرت آيت الله هاشمي رفسنجاني انحصار طلبان را مأيوس كنند و بلكه به گورستان انزوا ي سياسي بكشانند « جلال »
ناشناس
|
-
|
۱۸:۲۳ - ۱۳۸۴/۰۳/۲۴
0
0
لااقل رعایت شرایط حساس مملکت و منطقه را بنما یید. مطمئن باشید با این اطلاعیه ها جزء آب به آسیاب دشمن ریختن کار دیگری نمی کنید. مضافا بر اینکه آقای هاشمی و ستاد ایشان بدانند چطور آقای هاشمی از القابی مانند عالیجناب خاکستری پوش اکبر گنجی غمض عین میکند ولی در این شرایط چنین آشفته می شوند ؟ مخلفت بعضی ها فقط ایراد دارد؟
ناشناس
|
-
|
۱۹:۰۲ - ۱۳۸۴/۰۳/۲۴
0
0
به گمانم ُ‌آنچنان هويت شخصيتي ايرانيان تخريب شده است كه ابتدايي ترين حقوق يكديگر را ناديده مي گيرند اگر آقاي رفسنجاني تخلفاتي داشته آقاي قاليباف هم پرونده شان همچين چنگي به دل نمي زند كه خود را پاكتر از هاشمي مي بيند بهتر است آقاي قاليباف پرونده پر افتخار دوران سرداري خود را يك مروري بفرمايند و بعد به محاكمه فرد ديگر بپردازند .
ناشناس
|
-
|
۱۹:۵۲ - ۱۳۸۴/۰۳/۲۴
0
0
اين افراد همگي از يك قماش هستند. .
ناشناس
|
-
|
۲۰:۰۴ - ۱۳۸۴/۰۳/۲۴
0
0
تصور من اينچنين است كه با حضور قدرتمند آقاي هاشمي رفسنجاني و انتخاب ايشان قطعا اين مساپل تا حد زيادي حل شده و تنها مرد قدرتمند در ايران كه ميتواند جلوي اين افراد بي لياقت و مستبد را بگيرد و گره كور اين مملكت را باز كند ايشان ميباشند و ما از نيروي انتظامي و.... خيلي نميتوانيم انتظار داشته باشيم كه قوانين را رعايت كنند . روي پوسترهاي تبليغاتي آقاي قاليباف عكس جواناني با صورتهاي رنگ شده به پرچم مقدس ايران است كه در زمان فرماندهي نيروي انتظامي ايشان همين جوانان كتكها خوردن و اراذل و اوباش معرفي ميشدن خدا همه را به راه راست هدايت نمايد آمين
ناشناس
|
-
|
۲۱:۰۸ - ۱۳۸۴/۰۳/۲۴
0
0
اطلاعات شما غلط است چون اسامي تمامي بسيجيان و تمامي نظاميانو كارمندان و.... كشور را در حمايت از قاليباف رابايد درج كنيد
ناشناس
|
-
|
۲۰:۵۱ - ۱۳۸۴/۰۳/۳۰
0
0
در مورد بقيه حرفي نمي توانم بزنم .چون خودم چيزي نديدم. شما هم كه الا ماشاءالله راست ودروغ را خوب باهم قاطي كرده ايد و به خورد ملت مي دهيد.
دكتر عباسي اولا نظامي نمي باشند .
ثانياظاهرا باز نمي خواهيد نداي ملت را بشنويد .زيرا اگر ان روز در سالن شهيد چمران بوديد و حرفهاي دكتر را كه از دل مردم برخاسته بود مي شنيديد و تاييد وكف زدنهاي ممتد دانشجوان از هر تيپ و قيافه اي را مي ديديد مي فهميديد و دكتر محبوبتر از اين حرفهاست كه با اين مسايل ارزشش پايين بيايد و همان يك سخنراني ايشان در مشهد كافي بود تا در دل مردم هميشه باقي بماند.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین