کد خبر: ۵۹۰۰۲
تاریخ انتشار : ۰۹ فروردين ۱۳۸۶ - ۱۹:۵۵

بیادی: بدنه دولت مخالف احزاب است

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: «حسن بیادی» سخنگوی جمعیت آبادگران جوان، تعامل دولت نهم با احزاب و تشکل‌های سیاسی در سال 85 را مثبت ارزیابی نکرد و تصریح کرد که به اعتقاد او نیز «اصولا بدنه مدیریتی دولت مخالف احزاب است». 

وی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی آفتاب افزود: دولت‌ها به علت اینکه باید پاسخگوی احزاب باشند رابطه خوبی‌ با آنها ندارند. البته احزاب هم هنوز نتوانسته‌اند اعتماد مردم و دولت را به صورت 100 درصد جلب نمایند و در این‌ راه تا حدود زیادی ناموفق بوده‌اند.

سخنگوی جمعیت آبادگران جوان در ادامه عملکرد این تشکل در سال 85 را با توجه به نوپا بودن آن موفق ارزیابی کرد و اظهار داشت: آبادگران جوان در سال گذشته تاثیر مناسبی بر فضای سیاسی اجتماعی کشور داشت و در عین حال توانست تا تفکرات و دغدغه‌های واقعی مردم و جوانان را به جامعه منتقل نماید.

وی با بیان اینکه «آبادگران جوان قصد دارد آهسته‌ و پیوسته حرکت کند» بر گسترش تشکیلاتی این تشکل در سال آینده تاکید کرد.

سخنگوی جمعیت آبادگران جوان همچنین در بیان نظر خود نسبت به عملکرد احزاب و تشکل‌های سیاسی در سال گذشته اظهار داشت: تا زمانی که احزاب و گروه‌های سیاسی کشور تنها در زمان انتخابات فعال شوند و نیز پاسخگوی عملکرد اعضای خود نباشند، نمی‌توانند در جلب نظر و اعتماد مردم موفق عمل کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین