کد خبر: ۵۹۰۰۴۶
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۵

انتقاد شدید از کمیته داوران فوتبال

پیشکسوت فوتبال اصفهان از کمیته داوران به شدت انتقاد کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
سعید کرباسچی به خبرگزاری صداوسیما گفت: کمیته داوران بهتر بود برای بازی حساس سپاهان با پدیده با توجه به حساسیت سپاهانیها نسبت به عملکرد قبلی یک داور، از گزینه های خوب دیگری که موجود بود، استفاده کند. چرا داوری که در گذشته باعث از دست رفتن امتیازات سپاهان شده، مجددا در بازی حساس با پدیده داوری می کند و آن پنالتی سوال برانگیز را به سود حریف می گیرد؟

وی ادعاهای مطرح شده برخیها را در مورد امکان تبانی در بازی پارس و پرسپولیس رد و تاکید کرد: پرسپولیس از هر نظر از حریف خود سرتر و هم اکنون نیز روی کاغذ برنده بازی است؛ چرا که از مربیان و بازیکنان بهتری برخوردار است. ولی چشم مردم باید به اتفاقات غیرقابل پیش بینی فوتبال دوخته شود و ممکن است در مسابقات این هفته هر اتفاقی در زمینهای مسابقه روی دهد و همین ویژگی است که فوتبال را جذاب و پرشور ساخته است.

پیشکسوت فوتبال اصفهان در مورد مسابقه سپاهان و نفت مسجدسلیمان گفت: سپاهان برای پیروزی بر حریف خوزستانی خود کار چندان سختی ندارد و باید در بازی امشب برنده شود تا اولا در صورت شکست پرسپولیس، به مقام قهرمانی دست پیدا کند و دوم اینکه اگر پرسپولیس هم قهرمان شد، طلایی پوشان فصل را با نایب قهرمانی به پایان برسانند.

کرباسچی در مورد مسابقه استقلال و سپیدرود هم گفت: در این بازی، رشتی ها برای حیات خواهند جنگید و چاره ای جز پیروزی ندارند.

وی با بیان اینکه پیش بینی می شود نفت مسجدسلیمان برای رها شدن از خطر سقوط مقابل ذوب آهن با انگیزه بالایی بازی کند،به بازی تیمهای تبریزی با حریفان مشهدی و اهوازی گریزی زد و گفت: پدیده و تراکتورسازی برای کسب سهمیه آسیایی می جنگند، در این میان، ماشین سازی به عنوان تیم کمکی سرخهای تبریز می تواند به کمک همشهری خود بیاید و با متوقف کردن یاران یحیی گل محمدی و پیروزی تراکتور، یک سهمیه آسیایی به تبریزیها هدیه کند.

سعید کرباسچی از پیشکسوتان فوتبال اصفهان است که سابقه بازی در تیم راه آهن این شهر را در کارنامه دارد.

هفته سی ام رقابتهای فوتبال باشگاههای دسته برتر کشور امشب  با هشت دیدار همزمان آغاز می شود که در مهمترین آنها از ساعت 21 و 30 دقیقه، پارس با پرسپولیس، سپاهان با استقلال خوزستان، استقلال با سپیدرود، ماشین سازی با پدیده ، فولاد با تراکتورسازی و نفت مسجدسلیمان با ذوب آهن مسابقه می دهند.

پرسپولیس با 58، سپاهان با 55 و استقلال با 54 امتیاز در رده های اول تا سوم قرار دارند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین