کد خبر: ۵۹۰۲۶
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۳۸۶ - ۱۷:۳۵
عضو مجمع نیروهای خط امام تاکید کرد:

بازگشت حاشیه‌نشینان برای اتحاد ملی

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب :«علی اصغر رحمانی خلیلی» عضو شورای مرکزی مجمع نیروهای خط امام با اشاره به نامگذاری سال 86 به عنوان سال «اتحاد ملی و انسجام ملی »به این باور است که برابر تحقق این راهبرد باید نیروهای رانده شده از متن به حاشیه ، دوباره به متن تصمیم گیری و تصمیم سازی کشور برگردند. 

رحمانی خلیلی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی آفتاب افزود: اتحاد ملی یعنی با بهره‌گیری ازظرفیت‌های دینی و عقلانی و خرد بشری، ما بتوانیم چالش‌های موجود در داخل کشور، منطقه و بین الملل را شناسایی کنیم و راه حل‌های مناسب را در رسیدن به اتحاد ملی بکار ببریم. 

نماینده بهشهر و نکا در مجلس ششم اظهار داشت: برای تحقق اتحاد ملی، تشکلها، سازمانها، نهادها ، احزاب، نخبگان، فرهیختگان و دانشگاهیان می توانند نقش بسزایی داشته باشند. 

رحمانی خلیلی در ادامه تاکید کرد: یکی از آفت‌هایی که انقلاب را تهدید می‌کند، کنار گذاشتن نیروهای کیفی از متن نظام و تصمیم گیری، به حاشیه است. 

به گفته وی، طی یک دو سال اخیر برخی از بهترین نیروهای متعهد و متخصص به حاشیه رانده شده‌اند و اصلا انگیزه همکاری با نهاد‌ها و ارگانها را ندارند و ظرفیتی پراکنده از نیروها شکل گرفته که نیاز به انسجام دارد. 

رحمانی خلیلی اظهارامیدواری کرد که با ارشادات مقام معظم رهبری شعار اتحاد ملی تحقق پیدا کند. 

عضو شورای مرکزی مجمع نیروهای خط امام در ادامه با اشاره به اهمیت شعار «انسجام اسلامی» ، اظهار داشت: با وجود خطرهای جدیدی که به وسیله دشمنان اسلام متوجه دنیای اسلام شده است و ابهت و صلابت دین را مورد هجمه قرار داده‌اند؛ انسجام اسلامی یک امر ضروری است که دنیای اسلام باید بتواند آن را عملیاتی کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین