کد خبر: ۵۹۰۳۷۹
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۱

"راهپیمایی وفاداری" اعضای ارتش ونزوئلا با حضور مادورو

اعضای ارتش ونزوئلا در کنار نیکولاس مادورو در راهپیمایی‌ای که اصطلاحاً "راهپیمایی وفاداری" خوانده می‌شود، شرکت کردند و فریاد زدند، با سلاح‌هایی که در دست دارند منتظر آمریکا هستند.
آفتاب‌‌نیوز :
این راهپیمایی طی بازدید نیکولاس مادورو، رئیس جمهوری ونزوئلا از ایالت آراگوآ صورت گرفت.

اعضای ارتش این کشور در این راهپیمایی فریاد زدند: تنها کسی که می‌جنگد حقِ بودن دارد. شما هرگز به کشور من حمله نمی‌کنید. بیگانه سفیدپوست کوچک به ما گوش کن. ما آماده‌ایم. با سلاح‌هایی که در دست داریم، منظرت هستیم.

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، مادورو بیش از یک و نیم کیلومتر در کنار اعضای ارتش و تجهیزات نظامی راهپیمایی کرد.

رئیس جمهوری ونزوئلا همچنین به اعضای برجسته ارتش جوایزی اعطا کرد و طی سخنرانی خود در این راهپیمایی از امپریالیسم آمریکا انتقاد کرد.

از ماه ژانویه و با اعلام ریاست جمهوری موقت خودخوانده خوآن گوآیدو، رهبر اپوزیسیون ونزوئلا، این کشور درگیر تنش‌های بسیاری شده است. واشنگتن و متحدانش با به رسمیت شناختن گوآیدو خواستار کناره‌گیری مادورو شده‌اند. آمریکا همچنین بارها تاکید کرده است که همه گزینه‌ها از جمله گزینه نظامی در خصوص بحران ونزوئلا روی میز هستند.

مادورو اما آمریکا را به تلاش برای ایجاد کودتایی در این کشور برای روی کار آوردن گوآیدو به عنوان دست‌نشانده خود متهم کرده و گفته است که آمریکا قصد تسلط بر منابع طبیعی ونزوئلا را دارد.

ایسنا 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین