کد خبر: ۵۹۰۶۵۸
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۰

برانکو: السد از تیم ملی قطر هم قوی‌تر است/ ما در سخت‌ترین گروه حاضر بودیم

سرمربی پرسپولیس گفت: به عنوان قهرمان ایران این وظیفه را داریم که در هر بازی با حداکثر کیفیت ظاهر شویم.
آفتاب‌‌نیوز :
برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر السد گفت: متاسفانه ما به مرحله بعد صعود نکردیم اما به عنوان قهرمان ایران این وظیفه را داریم که در هر بازی با حداکثر کیفیت ظاهر شویم و در هر بازی به دنبال برد باشیم. من به تیم السد به خاطر قهرمانی در قطر و همچنین به خاطر صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان تبریک می‌گویم.

او ادامه داد: ما و قطری‌ها خیلی خوب یکدیگر را می‌شناسیم. در سه سال اخیر مقابل هم بازی‌های زیادی انجام دادیم و مسائل پنهان و مخفی بین ما نیست. این بازی برای شخصیت ما و تماشاگران است. این بازی برای جشن گرفتن قهرمانی در ایران است.

برانکو درباره تیم خودش هم اظهار کرد: همه سالم و سلامت هستند. البته ماهینی و انصاری هنوز در ترکیب نیستند. قطعا بودیمیر هم در بازی نیست. ما به دنبال برد هستیم و می‌خواهیم با برد از لیگ قهرمانان خداحافظی کنیم و با حالت بهتری به دنبال نتایج جدید باشیم.

سرمربی پرسپولیس در مورد عوامل ناکامی تیمش در این فصل از لیگ قهرمانان آسیا هم بیان کرد: دلیل اصلی داوری بود. دلیل دوم این است که ما سخت ترین گروه را داشتیم. در این گروه قهرمان قطر وجود دارد. تیمی که از تیم ملی قطر هم قوی تر است. در این گروه پرسپولیس است که قهرمان ایران است. همینطور پاختاکور هست که قهرمان ازبکستان شده است. الاهلی هم یکی از بهترین تیم های عربستان است. اینجا جزییات تعیین کننده تیم برتر بود.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین