کد خبر: ۵۹۰۹۳۳
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۷:۲۳

مخالفت پرسپولیس با خواسته مهدی تاج

عضو هیات مدیره پرسپولیس می‌گوید این تیم فصل آینده در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد و اردوی‌های سرخ‌پوشان با خواست سرمربی تیم برگزار می‌شود.
آفتاب‌‌نیوز :
مهدی محمدنبی پیش از آغاز بازی پرسپولیس و السد در جمع خبرنگاران گفت: جا دارد قهرمانی تیم در لیگ برتر را به هواداران تبریک بگویم. امیدوارم این بازی را هم پیروز شویم و به استقبال فینال جام حذفی برویم.

او درباره احتمال جدایی برانکو ایوانکوویچ از این تیم اظهار کرد: برانکو راجع به این موضوع صحبت کرده است. او یک پرسپولیسی است و اینجا هم خانه او است. ان‌شاء‌الله در خدمت او هستیم.

عضو هیات مدیره پرسپولیس درباره جدایی برخی از بازیکنان پرسپولیس در پایان فصل، خاطرنشان کرد: شاید چند نفری که از خارج از کشور پیشنهاد داشته باشند، برای جدایی با برانکو و عرب صحبت کنند.

او درباره اظهارات مهدی تاج مبنی بر ممنوعیت برگزاری اردوی خارجی توسط تیم‌های لیگ برتر در خارج از کشور گفت: منظور او تیم‌هایی است که در لیگ قهرمانان آسیا حضور ندارند. تیم ما در آسیا حضور دارد و اردوها باید بر اساس نقطه نظرات سرمربی برگزار شود. این موضوع به صورت مصاحبه بوده و باید به صورت دستورالعمل ابلاغ شود تا درباره آن صحبت کنیم.

نبی درباره احتمال جدایی ماریو بودیمیر از این تیم در پایان فصل گفت: تمام بازیکنان‌مان را حفظ می‌کنیم مگر اینکه درخواستی از خارج از کشور برای بازیکنان داشته باشیم.

عضو هیات مدیره پرسپولیس درباره واگذاری این تیم به بخش خصوصی گفت: این موضوع مصوبه دولت است و یک کارگروه از سوی دولت و مجلس تشکیل شده است. نظر نهایی را این کارگروه ارائه می‌دهد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا خصوصی‌سازی به سود پرسپولیس است، گفت: کارشناسی در دولت انجام شده است. ما هم از این کار تمکین می‌کنیم. قاعدتاً باشگاه‌های حرفه‌ای ما باید به سمت خصوصی سازی بروند.

نبی درباره مخالفت مدیرعامل سپاهان با اجرای قانون ۵۰-۵۰ برای هواداران سپاهان و پرسپولیس در فینال جام حذفی گفت: مقررات می‌گوید بازی ۵۰-۵۰ انجام شود.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین