کد خبر: ۵۹۰۹۷۲
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۷

طرح ترافیک سال ۹۷ خبرنگاران فعلا معتبر است

دبیر کارگروه بررسی مدارک و اسناد متقاضیان استفاده از سهمیه طرح ترافیک ویژه خبرنگاران از اعتبار طرح ترافیک سال ۹۷ خبرنگاران تا اطلاع ثانوی خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
فرهاد خوانساری در مورد آخرین وضعیت طرح‌های ترافیک ویژه خبرنگاران با بیان اینکه افرادی که دارای طرح ترافیک سال ۹۷ هستند دغدغه اعتبار طرح هایشان را نداشته باشند گفت: تمام تلاش کارگروه بررسی مدارک و اسناد خبرنگاران متقاضی بر این است که پروسه بررسی به‌زودی تمام شود و  فعلا  تا اطلاع ثانوی، طرح‌های سال ۹۷ برای خبرنگاران معتبر است.

وی با بیان اینکه برای مدیران رسانه‌ها نامه‌های معرفی سهمیه بگیران ارسال شده و آنها نیز در حال انتخاب هستند، ادامه داد: به نظر می رسد اوایل هفته آینده اسامی خبرنگاران دریافت کننده سهمیه طرح ترافیک اعلام شود و سایت برای آنها در راستای تکمیل اطلاعاتشان باز شود.

خوانساری در پاسخ به سوالی مبنی براینکه چه زمانی برای خبرنگاران حائز شرایط پیامک ارسال می‌شود؟ افزود: سال گذشته برای دریافت کنندگان سهمیه پیامک ارسال شد اما باعث بروز مشکلاتی شد اما برای امسال هنوز ساز و کار اعلام سهمیه به خبرنگاران انتخاب نشده است و باید این موضوع در جلسه کارگروه بررسی و تعیین شود.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین