کد خبر: ۵۹۱۲۹۹
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۲

سیل در خراسان جنوبی جان یک نفر را گرفت

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: شدت بارش رگباری باران روز (چهارشنبه) موجب سیل در پنج شهرستان استان و فوت یک نفر شد.
آفتاب‌‌نیوز :
محمدرحیم شهریاری روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: تاکنون 13 گروه امدادی و عملیاتی به شهرستان های گرفتار سیل اعزام شده اند. 

وی گفت: چهار نفر که در اثر سیلاب روستای شیرگ شهرستان سربیشه گم شده بودند پیدا شدند که یک نفر از آنان جان خود را از دست داد. 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی بیان کرد: در شهرستان درمیان هم سه نفر گم شدند که امدادگران برای پیدا کردن آنان تلاش می کنند. 

وی از گرفتار شدن 2 نفر در سیلاب شهرستان درمیان خبر داد و گفت: با فروکش کردن سیلاب به افراد مورد نظر امدادرسانی می شود. 

شهریاری اظهار کرد: سیل امروز در شهرستان های طبس، درمیان، سرایان، سربیشه و بیرجند روی داد و شهروندان باید به نکات اینی توجه کافی داشته باشند. 

**29 منزل مسکونی دچار آبگرفتگی شد 

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی هم گفت: با توجه به شدت بارندگی های امروز که بیشتر مقطعی و به صورت رگباری بود تاکنون 29 منزل مسکونی در استان دچار آبگرفتگی شده است. 

سید ابوالحسن میرجلیلی در گفت و گو با ایرنا افزود: با توجه به هشدارهای هواشناسی مبنی بر شدت بارندگی های رگباری 67 تیم امدادی و عملیاتی در استان در حالت آماده باش کامل قرار گرفتند. 

وی گفت: تمام منازل درگیر آبگرفتگی توسط امدادگران امدادرسانی شدند و هم اکنون مشکلی در این زمینه وجود ندارد. 

میرجلیلی تصریح کرد: سامانه بارشی تمامی 11 شهرستان استان را فراگرفته و به صورت مقطعی و رگباری در حال ادامه است که توصیه می شود مردم ضمن رعایت نکات ایمنی در حاشیه رودخانه ها و مسیل ها قرار نگیرند. 

به گزارش ایرنا فعالیت سامانه بارشی جدید از روز گذشته (سه شنبه) در اغلب مناطق استان آغاز شد و ظهر امروز در مرکز استان شدت گرفت. 

بارش شدید باران امروز - چهارشنبه - در خیابان های شهر بیرجند مرکز استان نیز روان آب به راه انداخت. 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین