کد خبر: ۵۹۱۷۴۳
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۶

عضو جبهه پایداری بار تمام مشکلات را به گردن اصلاح‌طلبان انداخت/مردم شریف! ما در اقلیتیم

نماینده اصولگرای مجلس تمام مشکلات اقتصادی کشور را حاصل پیوند اعتدالیون و اصلاحات در مجلس و دولت دانست و خود و هم کیشان‌اش را انتقادات مبرا کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
در ادامه جلسه علنی امروز مجلس، نصرالله پژمانفر نماینده مردم مشهد و کلات پشت تریبون قرار گرفت تا نطق میان دستور خود را ایراد کند. او در این نطق به موضوع برجام و شرایط اقتصادی اشاره کرد و با مقصر دانستن اصلاحات و اعتدالیون در مسائل کشور گفت: جای تردید نیست که وضع موجود و نا به سامانی های ایجاد شده محصول دو تفکر اصلاحات و اعتدال است که با دست گرفتن فرمان دولت و مجلس این وضع را ایجاد کردند.

وی افزود: مجلس اقدام مناسبی برای حل مشکل مردم باشد انجام نداد. همه می‌دانند دو طیف حامیان دولت و اصلاحات برای حل مشکلات مردم تلاش نکردند.

این نماینده عضو جبهه پایداری در پایان با خطاب قرار دادن مردم گفت:مردم شریف! ما در مجلس اقلیت هستیم. مردم باید بدانند که ما ضعف هر دو گروه را در ایجاد مسائل موثر می دانیم و به هیچ وجه به جانبداری از این دو جریان برنمی‌خیزیم و  نتیجه کارهای آنها را بر گردن نمی‌گیریم لذا فراکسیون ولایی می خواهد لیست مستقلی برای انتخابات هیئت رئیسه اعلام کند.

منبع: خبرآنلاین
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین