کد خبر: ۵۹۲۱۳۲
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۲:۱۰

روایت شهردار تهران از دیدار با آیت‌الله سیستانی

پیروز حناچی شهردار تهران در یادواره هزار شهید منطقه ۱۰ گفت در دیدار صمیمانه با آیت‌الله سیستانی، ایشان بیش از هر چیز به کاهش فاصله میان مردم و مسؤلان تأکید داشت.
آفتاب‌‌نیوز :
حناچی گفت: «قبل از ماه رمضان توفیق داشتم به بغداد بروم و در نیمه شعبان در نجف خدمت آیت‌الله سیستانی رسیدم. ایشان چند نکته و نگرانی داشتند. یکی تاکید بر کم شدن فاصله بین مردم و مسئولین بود که مورد نظر رهبری و امام راحل هم هست. ایشان هم این نگرانی را داشتند».

حناچی در بخش دیگری از سخنانش به همراهی شهرداری تهران با خوزستان‌ها در روزهای سخت سیل اشاره کرد و گفت: »همکاران ما این افتخار را داشتند که در مناطق سیل‌زده حضور داشته باشند یکی از ماموریت‌های ما به عنوان استان معین کمک‌رسانی به مردم در دشت آزادگان بود و همکاران ما تمام تلاش خود را کردند و خود مردم منطقه شعیبیه، کوت سیدنعیم، سوسنگرد و بستان هم تمام تلاش خود را کردند که این مناطق زیر آب نرفت. مناطقی که سال ها شاهد جنگ و جانفشانی رزمندگان‌مان بودند امروز محلی شد برای همدلی همه مردم کشور در برابر سیل».

حناچی با اشاره به شکسته شدن یکی از دژها و جاری شدن سیلاب به سمت دشت گفت که تمام تلاش ما این بود  که جلوی ورود آب به این منطقه را بگیریم و با کمک مردم خوزستان موفق شدیم.

منبع: ایرنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین