کد خبر: ۵۹۲۴۱۰
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۳۸

برانکو: باید دو بازیکن دیگر سپاهان هم اخراج می‌شدند/ اجازه دهید بگویم من هم داوری بلدم

سرمربی پرسپولیس می‌گوید به بازیکنانش بابت فینالیست شدن در جام حذفی فوتبال ایران، افتخار می‌کند.
آفتاب‌‌نیوز :
برانکو ایوانکوویج بعد از صعود تیمش به فینال جام حذفی در نشست خبری اظهار کرد: طبیعی است که بابت صعود به فینال جام حذفی خوشحال هستیم. به بازیکنان افتخار می‌کنم.

وی ادامه داد: قبل از هر چیزی به بازیکنانم تبریک می‌گویم. برای هواداران‌مان که در این ورزشگاه ما را حمایت کردند، خوشحال هستم. آن‌ها مسائل زیادی را در طول روز تحمل کردند. آن‌ها هم از تشویق تیم‌مان انصراف ندادند. بازیکنانم ۱۲۰ دقیقه جنگیدند و یک بازی بسیار زیبا را ارائه کردند. قاطعانه بهتر از سپاهان بودیم و نشان دادیم چرا بهترین تیم ایران هستیم چون بازی نیمه نهایی را با تیم دوم لیگ برتر برگزار کردیم. کاملاً با لیاقت و استحقاق کامل به فینال صعود کردیم.

سرمربی پرسپولیس خاطر نشان کرد: پدیده و سپاهان را بردیم. به خاطر کیفیت بالای این بازی به بازیکنانم تبریک می‌گویم. از بازی، رفتار و عملکرد بازیکنانم لذت بردم. انگیزه و همه چیزهایی که برای یک باشگاه بزرگ و نتیجه گیری مهم است، در بازیکنانم وجود بود.

او درباره اخراج سه بازیکن در این دیدار و عملکرد داور یادآور شد: باید دو بازیکن دیگر از سپاهان اخراج می‌شد. نمی‌دانم چرا به نفع حریف پنالتی گرفتند. ظاهراً داور پشت دروازه پنالتی گرفت. تا جایی که دیدم فقط برای پرسپولیس داور پشت دروازه تصمیم گرفته است. تاکنون برای تیم دیگری ندیدم این اتفاق رخ دهد. مقابل صنعت نفت آبادان هم داور پشت دروازه گل ما را مردود اعلام کرد.

برانکو درباره اعتراض به اعلام نشدن خطای پنالتی روی علی علیپور و درگیری روی نیمکت دو تیم در طول بازی هم گفت: من رو به زمین بودم و درگیری نیمکت را متوجه نشدم. به هر حال باید انگیزه و شوق تیم میزبان را درک کنیم. به خاطر اهمیت موضوع، عصبانیت هم ایجاد می‌شود. تا جایی که می‌دانم عوامل نیمکت حریف به سمت نیمکت تیم ما آمدند. به نظرم روی علیپور پنالتی شد چون بازیکن حریف جلویش آمد و او را زد.

او در واکنش به این سوال که به نظرش اخراج بازیکنان در بازی تاثیر گذار بود، گفت: به نظر شما اخراج دو بازیکن سپاهان عادلانه بود؟ باید سیاوش یزدانی هم اخراج می شد تا روند بازی عادی شود. چرا ایران پوریان اخراج شد؟ می‌دانید به داور چه گفت؟ با داور صحبت کردید؟ از طرفی من نگفتم پنالی سپاهان درست نبود بلکه گفتم نمی‌دانم چرا داور پنجم پنالتی گرفت.

برانکو همچنین با سوال از خبرنگاران درباره علت پنالتی تیمش و اخراج بازیکنان گفت: من وظیفه داور پنجم را نمی‌دانم. فقط می‌دانم داور پنجم پنالتی روی علیپور را نگرفت اما به نفع سپاهان پنالتی گرفت. بحث من این است که چرا مقابل تیم ما داوران پنجم علیه تیم ما تصمیم می‌گیرند.

سرمربی پرسپولیس در واکنش به این سوال که چون بازیکنان مرتکب پنالتی می‌شوند، داوران هم پنالتی می‌گیرند، اظهار کرد: بازیکن سپاهان علیپور را زد اما داور پنالتی نگرفت. اجازه دهید ما هم بگوییم ما هم داوری بلدیم.

منبع: ایسنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین