کد خبر: ۵۹۲۴۲۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۳

اعتراض پذیرفته‌شدگان استخدامی قوه قضاییه

" آقای رئیسی باتوجه به روحیه انقلابی که از شما سراغ داریم... از شما مدیر انقلابی توقع میرود با عنایت ویژه نسبت به حل مشکلات آزمون مذکور اقدامات لازم را مبذول فرمایید."
آفتاب‌‌نیوز :
یکی از پذیرفته‌شدگان استخدامی سال ۹۶ قوه قضاییه در نامه‌ای که برای آفتاب‎نیوز ارسال کرده است، خطاب به رئیس قوه قضائیه نوشته است: آقای رئیسی باتوجه به روحیه انقلابی که از شما سراغ داریم و با توجه به منویات مقام معظم رهبری در تبین گام دوم انقلاب که بر پایه استفاده از جوانان استوارمی باشد از شما مدیر انقلابی توقع میرود با عنایت ویژه نسبت به حل مشکلات آزمون مذکور اقدامات لازم را مبذول فرمایید.

به گزارش آفتاب‎نیوز، در این نامه آمده است:

بسمه تعالی

رهبر انقلاب: جوانان راه حل کشورند نه مشکل کشور

با سلام و عرض ادب خدمت آقای رییسی 

ابتدا بر خود واجب می دانم انتصاب بجا وشایسته شما را بر مسند ریاست قوه قضاییه تبریک عرض نماییم

آقای رئیسی انتصاب شما از آنرو مایه خوشحالی مردم می باشد که شما از جنس قوه قضاییه هستید و با تمام موانع و مشکلات و نقاط قوت سیستم قضایی آشنایی کامل دارید.

ریاست محترم قوه قضاییه همانگونه که مستحضرید در حال حاضر مهمترین مشکل و معضل نظام قضایی کشور کمبود نیروی انسانی می‌باشد که این کمبود نیرو باعث شده است تا مردم به سبب طولانی شدن فرایند رسیدگی ناراضی از نظام قضایی کشور باشند و درخواست رسیدگی فوری به آنرا داشته باشند.

حجت الاسلام رئیسی همانگونه که مستحضرید قوه قضاییه در سال ۹۶ اقدام به برگزاری آزمون استخدامی کارکنان اداری نمود که متاسفانه از بدو برگزاری این آزمون روند کند اعلام نتایج و باقی مراحل سبب نارضایتی شرکت‌کنندگان آزمون گشت و هم اکنون با گذشت بیش از ۱۸ ماه از برگزاری این آزمون و طی کردن مراحل استخدامی توسط قبول‌شدگان نه تنها از طعم شیرین قبولی در آزمون اثری باقی نمانده بلکه این شیرینی رو به تلخ کامی و ناامیدی نهاده است زیرا بسیاری از این جوانان برای رسیدن به شغلی بهتر و با توجه به شرایط استخدامی بلاجبار شغل قبلی خود رها نموده و اکنون در بلاتکلیفی محض به سر می‌برند و نه تنها گره مشکلاتشان باز نشده متاسفانه به ان اضافه هم شده است.

اقای رئیسی باتوجه به روحیه انقلابی که از شما سراغ داریم و با توجه به منویات مقام معظم رهبری در تبین گام دوم انقلاب که بر پایه استفاده از جوانان استوارمی باشد از شما مدیر انقلابی توقع میرود با عنایت ویژه نسبت به حل مشکلات آزمون مذکور اقدامات لازم را مبذول فرمایید.

با آرزوی موفقیت روز افزون برای شما مدیر انقلابی و آرزوی توفیق روزافزون برای انجام وظایف خطیری که بر دوش شماست.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
هادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۱
0
0
شما را به خدا پیگیر مشکل این آزمون باشید و حل کنید. به خدا قسم دیگر به نان شبمان هم محتاجیم. حتی پول دکتر رفتن هم نداریم. زن و بچه داریم شرمنده زمین و زمان شده ایم اقساط داریم بدهی داریم.شما را به خدا ما را درک کنید. ما فقط خواستیم روزی حلال کسب کنیم و خدمت گزار کشور و مردممان باشیم.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین