کد خبر: ۵۹۲۴۳۲
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۰

ادعاهای قلعه‎نویی بعد از شکست سپاهان

سرمربی سپاهان از تیمش با وجود شکست مقابل پرسپولیس تمجید کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پس از شکست تیمش مقابل سپاهان در چارچوب مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال ایران گفت: باید از تیمم تشکر کنم که شرافت و مردانگی را در فوتبال نشان داد. بعدها خیلی ها درباره این تیم و این فوتبال خواهند نوشت.

سرمربی سپاهان گفت: بعدها برای مردم مشخص خواهد شد که چه اتفاقاتی به صورت مهندسی شده افتاد که آقایان نتیجه را گرفتند. مهم این است که قضاوت را باید به عهده مردم گذاشت. در بازی رفت گفتم که ۱۵ تیم یک بازی کند و یک تیم یک بازی دیگر انجام دهد. خیلی مثال ها است که قانون برای خیلی‌ها یک مدال دیگر است. در سینه ناظر می زنند اما ناظر جرات نمی‌کند گزارش دهد. به ما فحش می‌دهند و تماشاگران ما را می‌زنند. در بازی رفت خیلی چیزها مشخص شد. گفته‌های من در رادیو هست. مطمئناً نگاه مردم متفاوت است. مثال های زیادی است که بازیکن اعتراف می‌کند در نقل و انتقالات چه اتفاقی افتاده ولی کسی جرات نمی کند ورود کند.

او ادامه داد: چه جابه جایی هایی شد که به بایگانی رفت؟ اگر صحبت کنیم فایده ندارد. فوتبال همین است. زور ما به این جریان نمی‌رسد. ای کاش کارشناس‌ها یک بار برای همیسه خدا را در نظر بگیرند که در این بازی هم خیلی اتفاقات رخ داد.

قلعه نویی در واکنش به اینکه برانکو گفته از نظر فنی بهتر از سپاهان بود، و اینکه تیمش قبل از دادن بازیکن اخراجی استحقاق برتری در این بازی را داشت یا نه گفت: در دقایقی بهتر بودیم اما آن‌ها پرسپولیس بودند. آن‌ها با یک ذهنیت وارد بازی شدند. از نود ارومیه تا سپیدرود را در نظر بگیرید. خیلی چیزها دست‌تان می آید. اینها را برانکو گفت. بازیکن‌شان به کی‌روش فحش مادر داد. بازیکن تیمش‌شان به سینه ناظر می‌زند اما ناظر می‌ترسد گزارش بدهد. یقیناً الان هم امیر قلعه نویی را محروم می کنند. ما به خودمان افتخار می کنیم. امسال جام نگرفتیم اما عزت گرفتیم.

وی تاکید کرد: نگاه رنگی را کنار بگذارید ولی مردم درباره این بازی قضاوت خواهند کرد.

قلعه نویی درباره انتقادات به تعویض‌هایش در این دیدار گفت: دست‌مان خالی بود. ما بازی را گرفتیم. بعد از اینکه ده نفره شدیم، تعویض‌ها را عوض کردیم.

او اتفاقاتی که بین نیمکت دو تیم رخ داد و اقدامات محسن خلیلی در کنار زمین گفت: برخی‌ها مصونیتی دارند که هر کاری می‌خواهند انجام می‌دهند. به سینه ناظر می‌زنند. یا محبت‌هایی که شامل حالشان می‌شود این اجازه را به آن‌ها می‌دهد. بازی سایپا و پرسپولیس را ببینید. بازی ما با پرسپولیس چه اتفاقتی رخ داد؟ این اتفاقات را با آرای صادر شده مقایسه کنید.

سرمربی سپاهان درباره وجود جنگ روانی علیه بازیکنان تیمش و علت اخراج بازیکنان این تیم اظهار کرد: تا دقیقه ۲۰ سه بازیکن ما کارت زرد گرفتند. وقتی فحش می‌دهند و با دست‌شان حرکتی می‌کنند و به صورت کی‌روش می زنند و به پای یزدانی لگد می‌زنند ولی اتفاقی نمی‌افتد، این بازیکنان از نظر روانی بهم می‌ریزند. دو پنالتی زن اول و دوم ما اخراج شدند. قرار بود محمد ایران پوریان و کی‌روش پنالتی بزنند. ۹ نفره باشید و فشار روی تیم باشد، نهایتاً پنالتی را خراب می‌کنید. به نظرم نباید امروز بحث فنی کنیم. باید از نظر فنی به بازیکنانم افتخار کنیم.

وی با اشاره به نشان دادن پرچم ژاپن در ورزشگاه های ایران، گفت: اگر نگاه رنگی را کنار بگذارید، از نگاه مردمی متوجه همه چیز می شوید که اتفاقات مهندسی شده است. دیدید که چه اتفاقاتی می‌افتد. مبارک‌شان باشد. قهرمانی را به آنها تبریک می‌گویم. در جام حذفی هم به فینال رفتند که باز هم به آن‌ها تبریک می‌گویم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین