کد خبر: ۵۹۲۶۰۴
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۸
روز قدس؛ شکست معامله قرن، تثبیت آرمان فلسطین/

مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس آغاز شد

مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس دقایقی پیش در تهران آغاز شد و قرار است این مراسم همزمان نیز در سایر شهرها و استان‌های کشور برگزار شود.
آفتاب‌‌نیوز :
 این مراسم در بیش از ۹۵۰ شهر و مسیرهای منتهی به میعادگاه‌های نماز جمعه برگزار می‌شود، که بیش از ۴۰۰۰ خبرنگار، عکاس و تصویربردار داخلی و خارجی که 250 نفر آنها از رسانه‌های خارجی هستند، این مراسم را پوشش خبری می‌دهند.

رمضان شریف رئیس ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شعار محوری روز جهانی قدس سال ۹۸ را «روز جهانی قدس، شکست معامله قرن، تثبیت آرمان فلسطین» اعلام کرد و گفت: به یاری خداوند روز جمعه بار دیگر شاهد شکست جبهه آمریکایی – صهیونیستی – سعودی برابر عزم و اراده امت اسلامی در حمایت از فلسطین و آرمان قدس شریف خواهیم بود و عزم ملت فلسطین برای بازگشت به سرزمین‌های اشغالی و مادری خود را در مقیاس جهانی خواهیم دید.

وی همچنین تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران بارها و بارها و در بالاترین سطح اعلام کرده آنچه که می‌تواند روی آرامش را به منطقه بازگرداند به رسمیت شناختن حق مردم مظلوم فلسطین است.

رئیس ستاد انتفاضه و قدس افزود:  پیروزی انقلاب اسلامی و چهلمین سالگرد آغاز راهپیمایی‌های قدس دو نکته را به عنوان دستاوردها و پیامدهای این اتفاق در خود دارد. نخست اینکه ملت فلسطین در طول ۷۰ سالی که از اشغال این سرزمین مقدس می‌گذرد همواره تلاش کردند به حقوق خودشان دست یابند و زندگی را در سرزمین مادری‌شان تداوم بخشند. در این راه شهدای زیادی را هم تقدیم کردند و برای زنده نگهداشتن آرمان فلسطین نیز تلاش کردند اما شاید ماندگارترین، تاثیرگذارترین و پرثمرترین نامگذاری در حمایت از فلسطین صورت گرفته همان مسئله راهپیمایی روز قدس باشد.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین