کد خبر: ۵۹۲۶۳۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۷

جوان‌ترین فرماندار کشور معرفی شد

با حکم رحمانی فضلی، وزیر کشور، جوان‌ترین فرماندار کشور سکان فرمانداری پارسیان را به دست گرفت.
آفتاب‌‌نیوز :
منطقه خلیج‌فارس، مراسم تکریم و معارفه فرمانداران سابق و جدید شهرستان پارسیان با حضور معاون سیاسی و انتخابات استانداری هرمزگان، معاون امور اقتصادی استانداری هرمزگان، مسئولین شهرستان و جمعی از مردم در سالن شهید تندگویان برگزار شد.

معاون امور اقتصادی استانداری هرمزگان در این مراسم با اشاره به فرارسیدن روز قدس، اظهار کرد: روز قدس روزی است که امام راحل امروز را دیدند و برای همبستگی اسلام در سراسر جهان، آن را بنا نهادند.

حیدری با بیان اینکه فلسطین و قدس می‌تواند عامل وحدت باشد، تأکید کرد: حضرت امام خمینی (ره) تفکر و نقشه‌های امروز استکبار را دیدند که آخرین جمعه ماه خدا را روز اسلام قرار دادند و فلسطین و قدس را نیز عامل این وحدت معرفی کردند.

وی راهپیمایی امسال را مهم‌تر از سال‌های گذشته دانست و عنوان کرد: معامله ننگین قرن برای به رسمیت شناساندن بیش از ۷۰ سال جنایت رژیم صهیونیستی در فلسطین با همراهی کشورهای مرتجع عربی که بویی از اسلام و رسالت محمدی (ص) نبرده‌اند، راه به‌جایی نخواهد برد.

معاون امور اقتصادی استانداری هرمزگان، در ادامه با قدردانی از زحمات قریب به ۱۰ ماهه میرزاد در فرمانداری پارسیان، گفت: یکی از شاخصه‌های انتخاب میرزاد به‌عنوان مدیرکل سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری، عدم وابستگی به هیچ‌کدام از نمایندگان و کاندیدهای مجلس در استان جهت مدیریت انتخابات مجلس یازدهم است.

حیدری ضمن تبریک به فرماندار جوان پارسیان، تصریح کرد: فرماندار پارسیان یکی از جوان‌ترین فرمانداران کشور است که با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در جوان‌گرایی مدیران این امر تحقق پذیرفت.


در پایان با حکم وزیر کشور از زحمات عباس میرزاد قدردانی شد و مجتبی رضاپور ۲۹ ساله نیز به‌عنوان فرماندار جدید پارسیان و جوان‌ترین فرماندار کشور منصوب شد.

همچنین عباس میرزاد به‌عنوان مدیرکل سیاسی، اجتماعی، امنیتی استانداری هرمزگان از سوی استاندار هرمزگان معرفی شده است.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۰
0
0
متاسفانه چندی است شایسته سالاری جای خود را به غلط به جوان سالاری و زن سالاری سپرده است .
این موضوع محصول مغزهای کوچک است.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین