کد خبر: ۵۹۲۶۴۰
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۱
وزیر بهداشت :

معامله قرن حتی در کشورهای عربی منفور است

سعید نمکی درباره رویکرد سازش‌کارانه کشورهای عربی با رژیم صیونیستی توضیح داد: قطعنا این طرح، طرح منفوری است و حتی در همان کشورهای عربی نیز منفور خواهد بود، متاسفانه از این رفتار نابخردانه اکثر مسلمانان ناخوشنودند و قطعا این طرح با شکست مواجه خواهد شد.
آفتاب‌‌نیوز :
سعید نمکی (وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی) ا درباره روز قدس گفت: روز قدس به عنوان یکی از یادگاران شیرین و به یاد ماندی است امام راحل است که با رهنمودهای مقام معظم رهبری استمرار پیدا کرد.

وی ادامه داد: روز قدس روزی است که فریاد همه مسلمین و آزادی‌خواهان غیرمسلمان جهان برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین در سراسر جهان به پا خواهد شد.

نمکی گفت: این پیام بسیار رسا را مردم همه کشورهای جهات بخصوص مردم شریف ایران از حلقوم سرخواهند داد و قطعا یکی از ابزار بسیار مهم از محور مقاومت است و انشاالله بتوانیم با همین شیوه شاهد آزادی کشورهای اشغالی از قدوم نامبارک صهیونیست‌ها و اشغالگران باشیم.

وی در خصوص رویکرد سازش‌کارانه کشورهای عربی با رژیم صیونیستی توضیح داد: قطعنا این طرح، طرح منفوری است و حتی در همان کشورهای عربی نیز منفور خواهد بود، متاسفانه از این رفتار نابخردانه اکثر مسلمانان ناخوشنودند و قطعا این طرح با شکست مواجه خواهد شد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پایان اظهار داشت: قطعا عواقب این طرح این است که کشورهای مرتجع مضنون و منفور خواهند شد.

منبع: ایلنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین