کد خبر: ۵۹۲۶۷۴
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۰

سفر لذت‌بخش مهتاب کرامتی به آق‌قلا/ عکس

مهتاب کرامتی، بازیگر سینما که سفیر حسن نیت یونیسف در ایران است، عکسی از همراهی خود در اهدای کمک‌های این سازمان جهانی به سیل‌زدگان استان گلستان و شهرستان آق‌قلا را منتشر کرد. او همراه شدن با کودکان را، لذت‌بخش‌ترین قسمت این سفر دانست.
آفتاب‌‌نیوز :
مهتاب کرامتی با انتشار پستی اینستاگرامی، از سفر خود به استان گلستان و پخش کمک‌های یونیسف به مراکز بهداشتی شهرستان‌های آسیب‌دیده از سیل از جمله آق‌قلا خبر داد. 

او با انتشار عکسی در این‌باره نوشت: «این هفته در سفری به استان‌ زیبای گلستان و شهرستان آق‌قلا با یونیسف همراه شدم و در جریان توزیع جعبه‌ها و یخچال‌های زنجیره سرمای نگهداری واکسن اهدایی یونیسف برای واکسیناسیون کودکان قرار گرفتم. این اقلام پس از سیل امسال و تخریب بخشی از زنجیره سرمای مراکز بهداشت استان‌های سیل زده به درخواست وزارت بهداشت توسط یونیسف خریداری شدند و وارد کشور شدند. این جعبه‌ها و یخچال‌های نگهدارنده واکسن برای مراکز بهداشت هر سه استان آسیب دیده از سیل یعنی لرستان، خوزستان و گلستان ارسال شدند. فرصتی فراهم شد که به‌ همراه مقامات وزارت بهداشت و یونیسف به چند مرکز بهداشت و خانه بهداشت در استان گلستان بروم و با مسئولان این مراکز در مورد جایگزینی یخچال‌های جدید واکسن و روند واکسیناسیون کودکان پس از سیل صحبت کنم. یونیسف کمک‌های دیگری نیز برای کودکان آسیب دیده از سیل ‌ارسال کرده است که سعی می‌کنم شما رو در جریان روند توزیع و استفاده آن‌ها هم قرار بدم. همراه شدن با کودکان زیبای سرزمینم، لذت‌بخش‌ترین بخش این سفرهاست.»

سفر لذت‌بخش مهتاب کرامتی به آق‌قلا/ عکس

صندوق اضطراری بین‌المللی کودکان سازمان ملل متحد (یونیسف) که پس از پایان جنگ جهانی دوم تاسیس شد، بزرگ‌ترین نهاد بین‌المللی در حوزه کودکان است و در بیش از ۱۹۰ کشور جهان از جمله ایران، در زمینه بهداشت، تغذیه، آموزش، مراقبت از کودکان و دسترسی به فرصت‌های برابر برای کودکان فعالیت می‌کند. مهتاب کرامتی، سفیر حسین نیت این سازمان در ایران است. 

منبع: خبرانلاین
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین