کد خبر: ۵۹۲۸۴۳
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۳

مترو تهران 14 خرداد رایگان است

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه گفت: خدمات شرکت مترو در کلیه خطوط 7 گانه شهر و حومه تهران در چهاردهم خردادماه از صبح تا شب رایگان خواهد بود.
آفتاب‌‌نیوز :
«فرنوش نوبخت» عصر شنبه در گفت و گو با ایرنا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره معمار کبیر انقلاب اسلامی بیان کرد: خدمات ویژه شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه از عصر دوشنبه ۱۳ خردادماه و از ساعت ۱۹ آغاز می شود که خدمات این شرکت در خط یک مترو از سمت شهر ری به حرم و بالعکس تا صبح ادامه خواهد داشت.

وی افزود: پیش بینی می شود که تعدادی از زائران حرم روح الله قصد زیارت حضرت عبدالعظیم حسنی (ره) در شهر ری را دارند که به همین منظور خدمات مترو در این ایستگاه ها شب سیزدهم خردادماه تا صبح ادامه دارد.

نوبخت ادامه داد: در روز چهاردهم خردادماه نیز خدمات در کلیه خطوط ۷ گانه مترو تهران و حومه رایگان است و با توجه به اینکه تعدادی از زائران از صبح روز چهاردهم از کرج و سایر نقاط شهر تهران قصد رفتن به حرم مطهر را دارند که در این روز و تا پایان مراسم خدمات مترو رایگان خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: سرفاصله حرکت قطارها هر ۴ دقیقه یکبار انجام خواهد شد و در صورت نیاز قطارهای فوق العاده نیز در ایستگاه ها اعزام خواهد شد.

مراسم سی امین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) عصر ۱۴ خردادماه ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه و سه ساعت قبل از اذان مغرب و عشاء در صحن مطهر امام راحل آغاز خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین