کد خبر: ۵۹۲۹۵
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۳۸۶ - ۱۶:۰۰

2 مامور نیروی انتظامی چرا اعدام شدند؟

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: ‌معاون حقوقی و پارلمانی نیروی انتظامی، دلیل اعدام یکی از دو مأمور اعدام شده این نیرو را نقش وی در نقل و انتقال مواد مخدر اعلام کرد. 

به گزارش خبرنگار پارلمانی آفتاب، سردار «محمدمهدی محمدی‌فر» معاون حقوقی و پارلمانی نیروی انتظامی در جمع خبرنگاران پارلمانی در خصوص دو مأمور نیروی انتظامی که خبر آن اخیرا از سوی سردار احمدی‌مقدم فرماندهی نیروی انتظامی اعلام شده بود گفت: دو مأمور جز که درجه آنها ممکن است در حد استوار یا ستوان بوده باشد اعدام شده‌اند که جرم یکی از آنها معاونت در نقل و انتقال مواد مخدر بوده و از جرم دیگری اطلاع دقیقی ندارم. 

معاون پارلمانی نیروی انتظامی در پاسخ به این سؤال که آیا افراد دیگری در نیروی انتظامی هستند که در انتظار اعدام باشند گفت: خیر. محمدی‌فر تصریح کرد اینکه ما برخورد با مأموران خود را اعلام می‌کنیم جزو افتخارات ما است و تأثیر مثبتی برای اکثریتی که خوب عمل می‌کنند و هم معدود متخلفین دارد. 

وی همچنین در بخش دیگری از سخنانش از هوشمند شدن گذرنامه‌ها خبر داد. محمدی فر با بیان اینکه براساس درخواست ایکائو گذرنامه‌های ایرانی امسال هوشمند خواهد شد، گفت: این طرح 15 میلیارد تومان هزینه خواهد داشت که با اعتباری 5/4 میلیارد تومانی که مجلس در این زمینه تصویب کرده این کار آغاز خواهد شد. 

وی در ادامه از همکاری خوب مجلس در تصویب بودجه نیروی انتظامی در سال 86 تقدیر و تشکر کرد و اظهار داشت: براساس مصوبه مجلس نیروی انتظامی می‌تواند سوخت‌های قاچاق کشف شده را در بازارچه‌های مرزی با قیمت آزاد به فروش برساند. 

از محمدی‌فر در خصوص انتخاب فرمانده نیروی انتظامی به عنوان رئیس ستاد مبارزه با مواد مخدر سؤال شد که وی این اقدام را مطلوب دانست و یادآور شد که تمرکز مدیریتی در ستاد مبارزه با مواد مخدر می‌تواند مفید باشد اما حوزه‌های اجرایی مانند گذشته هر کدام به طور مجزا کار خود را ادامه خواهند داد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین