کد خبر: ۵۹۳۱۲۶
تاریخ انتشار : ۱۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۸

ترافیک سنگین در هراز/فیروزکوه جایگزین شود

رییس پلیس راه شرق استان تهران با بیان اینکه ترافیک همچنان در محور هراز سنگین است گفت: مسافرین در صورت امکان محور فیروزکوه را جایگزین هراز کنند.
ترافیک سنگین در هراز/فیروزکوه جایگزین شود
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ سیاوش محبی در گفتگو با مهر، ضمن تسلیت به مناسبت سالروز رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اظهار داشت: با توجه به اینکه تعطیلات ۴ روزه را در پیش داریم و هموطنان عزیز تصمیم به گذراندن تعطیلات در شهرهای شمالی طی این ایام را دارند از دیروز شاهد حجم بسیار وسیعی از خودرو در محورهای مختلف شرق استان تهران هستیم.

محبی با اشاره به اینکه محور هراز همچنان ترافیک سنگینی را به تجربیات خود اضافه می‌کند گفت: از همه هموطنان و رانندگان می‌خواهیم در صورت عدم ضرورت سفر خود را به زمان دیگری موکول کنند و یا از دیگر مسیرها و محورهای تردد استفاده کنند.

رئیس پلیس راه شرق استان تهران با بیان اینکه ترافیک در محور فیروزکوه نیمه سنگین است نیز افزود: به مسافران عزیز توصیه می‌کنیم برای تردد و کمتر شدن ساعات ماندن در ترافیک و کم‌تر شدن حجم ترافیک و خودروهای عبوری محور هراز از محور فیروزکوه را انتخاب کنند.

وی در ادامه افزود: علاوه بر سایر محورهای شرق استان که ترافیک‌های سنگین و نیمه سنگین دارند ترافیک در محور امام رضا نیز در هر دو مسیر رفت و برگشت نیمه سنگین گزارش می‌شود و فقط صبر و شکیبایی و پرهیز ار عجله رانندگان و مسافران عزیز را می‌طلبد.

محبی از ترافیک پر حجم اما روان در مسیر حرم تا حرم نیز خبر داد و اظهار داشت: مسافرین و رانندگان گرامی لازم است که ترافیک مسیر را در برنامه خود بگنجانند و جزئی از سفر محسوب کنند و همکاری‌های لازم را با همکاران پلیس راه داشته باشند تا ان‌شاالله سفری خوش، آرام و بی دغدغه را به پایان برسانند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین