کد خبر: ۵۹۳۲۷۱
تاریخ انتشار : ۱۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۵

آخرین خبر از قیمت گل در بازار/ هر شاخه رز ۱۰ تا ۱۲ هزار تومان

شاهرخی گفت: افزایش قیمتی برای گل در روز عید سعید فطر نداریم و هم اکنون قیمت‌ها همانند گذشته است.
آفتاب‌‌نیوز :

اکبر شاهرخی، رئیس اتحادیه فروشندگان گل و گیاه تهران درباره وضع گل در بازار گفت: افزایش قیمتی برای گل در روز عید سعید فطر نداریم و هم اکنون قیمت‌ها همانند گذشته است.

به گفته رئیس اتحادیه فروشندگان گل و گیاه تهران، باتوجه به تعطیلات پیش رو بازار رونق ندارد.

رئیس اتحادیه فروشندگان گل و گیاه تهران در ادامه نرخ مصوب هر شاخه گل رز را ۱۰ تا ۱۲ هزار، لیلیوم ۱۰ تا ۲۰ هزار، داودی ۱۲ هزار، میخک دسته‌ای ۱۲ هزار و آنتریوم را ۱۰ هزار تومان اعلام کرد.

شاهرخی در ادامه از افزایش ۴۰۰ درصدی متعلقات گل در بازار خبر داد و اظهار کرد: بیشتر متعلقات گل همچون زرورق، روبان و سبد وارداتی است.

رئیس اتحادیه فروشندگان گل و گیاه تهران به مردم توصیه می‌شود که از مغازه‌های دارای مجوز خریداری کنند تا در صورت تخلف و طرح شکایت اتحادیه بتواند با متخلفان و گران فروشان برخورد کند.

شاهرخی با بیان اینکه امیدواریم بازار گل همانند سایر اصناف بتواند در جهت تحقق رونق تولید گام بردارد افزود: زمانی این امر تحقق می‌یابد که نرخ ارز در بازار ثابت شود چرا که نرخ متعلقات گل در بازار بعلت وارداتی بودن بالاست.

رئیس اتحادیه فروشندگان گل و گیاه تهران در پایان گفت: ممکن است بعد از تعطیلات مشخص شود که آیا قیمت ها در بازار افزایش می یابد یا کاهش؟

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین