کد خبر: ۵۹۳۲۹۹
تاریخ انتشار : ۱۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۰

بیش از ۹۰۰ هزار خودرو در راه شمال/ مسافران به هیچ‌وجه جمعه برنگردند

رئیس پلیس راهور از افزایش ۳۰ درصدی تردد در محورهای شمالی کشور خبر داد و گفت: بیش از ۹۰۰ هزار خودرو در راه رفتن به شمال هستند.
بیش از ۹۰۰ هزار خودرو در راه شمال/ مسافران به هیچ‌وجه جمعه برنگردند
آفتاب‌‌نیوز :

سردار سید کمال هادیان‌فر در حاشیه بازدید از مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور اظهار کرد: علیرغم آغاز طرح تابستانی پلیس در جاده‌های کشور از 20 خرداد اما نیروهای پلیس راهنمایی و رانندگی در تعطیلات نیمه خرداد نیز در آماده‌باش کامل بوده‌اند و نسبت به روان‌سازی ترافیک در جاده‌ها و برخورد با تخلفات حادثه‌ساز اقدام می‌کنند.

رئیس پلیس راهور از افزایش 30 درصدی تردد در محورهای شمالی کشور خبر داد و گفت: در حال حاضر نیز حجم تردد در این جاده‌ها بالاست بنابراین از شهروندان می‌خواهیم که تردد در محورهای شمالی را امروز از برنامه سفر خود خارج کنند.

وی تصریح کرد: بر اساس آمار ترددشمارها بیش از 900 هزار خودرو هم‌اکنون از چهار محور هراز، فیروزکوه، چالوس و قزوین - رشت در راه رفتن به شمال کشور هستند که همین امر موجب ایجاد بار ترافیکی سنگین در این محورها شده است.

هادیان‌فر متذکر شد: تاکید می‌کنیم مسافران به هیچ‌وجه جمعه را برای بازگشت انتخاب نکنند و به مرور در هفته آینده بازگشت داشته باشند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین