کد خبر: ۵۹۳۳۸۸
تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۰

ترافیک پرحجم در محورهای شمالی/۱۱ محور اصلی و فرعی مسدود است

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: برابر آخرین گزارش دریافتی تا این لحظه ترافیک در طول مسیر شمال به جنوب محور کرج-چالوس پرحجم و روان است.
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ نادر رحمانی با اشاره به وضعیت جوی و ترافیکی امروز اظهار کرد: برابر آخرین گزارش دریافتی تا این لحظه ترافیک در طول مسیر شمال به جنوب محور کرج-چالوس پرحجم و روان است.

وی افزود: سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار هستند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک ناجا با اشاره به آخرین وضعیت محورهای شمالی کشور گفت: در این محورها شاهد ترددی روان در محورهای هراز، فیروزکوه، چالوس و آزادراه قزوین-رشت (رفت و برگشت) هستیم و این محورها فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند.

سرهنگ رحمانی با اشاره به محورهای مسدود شریانی گفت: محورهای پل دختر-کوهدشت، پل دختر-دره شهر، محور قدیم پلدختر-خرم آباد وشهداد-نهبندان مسدود هستند.

وی ادامه داد: کمربندی دهلران مسدود و تردد از داخل شهر دهلران انجام می‌شود، همچنین در محور گنجنامه – تویسرکان واقع در استان همدان دارای مسدودیت به دلایل فصلی هستیم.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا با اشاره به وضعیت محورهای مسدود غیر شریانی گفت: محورهای غیرشریانی شمشک-دیزین، اولنگ-شاهرود، کمربندی بستان - سوسنگرد، چغازنبیل - شوشتر و شهداد – اندوهجرد به علت نبود ایمنی کافی تا اطلاع بعدی مسدود هستند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین