کد خبر: ۵۹۳۴۰۱
تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۷

تصاویری دیده نشده از پشت صحنه فیلم "بربادرفته"

فیلم "بربادرفته" سال‌ها از سوی انستیتو فیلم آمریکا در زمره صد فیلم برتر آمریکایی قرار گرفته است و به مدت 25 سال در میان 10 فیلم پربیننده و محبوب قرار داشت.
تصاویری دیده نشده از پشت صحنه فیلم
آفتاب‌‌نیوز :

سرویس فرهنگی- قرار است به زودی بیش از 800 عکس مرتبط با پشت صحنه از بازیگران و عوامل فیلم مشهور "بربادرفته" برای فروش در حراجی در آمریکا عرضه شوند.

به گزارش آفتاب‎نیوز؛ در بسیاری از عکس‌ها، "کلارک گیبل" بازیگر نقش اول مرد این فیلم نیز دیده می‌شود. این مجموعه عکس قرار است توسط یک کلکسیونر خصوصی فروخته شود و انتظار می‌رود که قیمت تا بیش از هشت هزار دلار نیز در حراجی برسند.

این برای نخستین بار است که 80 سال پس از ساخت آن فیلم، عکس‌های پشت صحنه آن به معرض نمایش عمومی درآمده‌اند.

عکس‌ها به درخواست "دیوید سلزنیک" تهیه‌کننده گرفته شده بودند و حتی گمان می‌رود تا دهه 70 میلادی نیز چاپ نشده بودند.

این فیلم، سال‌ها از سوی انستیتو فیلم آمریکا در زمره صد فیلم برتر آمریکایی قرار گرفته است و به مدت 25 سال در میان 10 فیلم پربیننده و محبوب قرار داشت.

"بربادرفته" ساخته سال 1939 به کرگردانی "ویکتور فلمینگ" است. "کلارک گیبل" و "ویوین لی" بازیگران نقش‌های اصلی این فیلم هستند. این فیلم جوایز متعددی را از آن خود کرد که از میان آن‌ها می‌توان به چهار جایزه اسکار بهترین فیلم، بهترین کارگردان برای ویکتور فلمینگ، بهترین بازیگر نقش اول زن برای ویوین لی و بهترین نقش مکمل زن برای هتی مک‌ دنیل اشاره کرد. این فیلم با احتساب نرخ تورم، پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینما قلمداد می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین