کد خبر: ۵۹۳۴۴۹
تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۳

اعتراف مسی

ستاره آرژانتینی بارسلونا اعتراف کرد که فصل سخت و ناامید کننده‌ای را پشت سر گذاشته است.
آفتاب‌‌نیوز :

مسی و بارسلونا با وجود اینکه در آستانه رقم زدن یک فصل بسیار خوب بودند اما در دو هفته همه چیز به ضرر آن‌ها تمام شد.

به‌ گزارش مارکا، حذف ناامید کننده از لیگ قهرمانان اروپا از یک طرف و شکست در فینال جام حذفی برابر والنسیا از طرف دیگر باعث شد تا آبی اناری‌ها روزهای سختی را تجربه کنند و تنها با قهرمانی در لالیگا به کار خود پایان دهند.

مسی، فوق ستاره آرژانتینی آبی‌ اناری‌ها اعتراف کرد که فصل ناامید کننده‌ای را پشت سر گذاشته است.

او به جام از دست رفته اشاره کرد و در این رابطه، گفت‌: همه چیز به خوبی پیش می‌رفت تا اینکه در دو هفته دو جام از دست دادیم. از نظر ذهنی بسیار خسته شده بودیم. فصل ناامید کننده و خسته کننده‌ای را پشت سر گذاشتیم به ویژه‌ بعد از حذف از لیگ قهرمانان اروپا که شرایط سخت شد. خستگی ما از نظر ذهنی بیش‌تر از بدنی بود.

این ستاره آرژانتینی در ادامه صحبت‌هایش درباره رقابت‌های کوپا آمه ریکا و شانس آلبی سلسته برای قهرمانی در این رویداد بزرگ، اضافه کرد: مثل همیشه انگیزه لازم برای درخشش و قهرمانی را داریم اما واقعیت می‌گوید که فوتبال آرژانتین در حال یک پوست اندازی است. با این حال برای کسب عنوان قهرمانی تلاش خواهیم کرد.

مسی در پایان، خاطرنشان کرد: ما بر خلاف دوره‌های قبل شانس قهرمانی نیستیم. با این حال برای قهرمانی به برزیل می‌رویم. احساس خوبی دارم. بازیکنان با کیفیتی در اختیار داریم و همگی تشنه قهرمانی هستند.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین