کد خبر: ۵۹۳۵۹۷
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۶

محورهای هراز و کندوان یک طرفه شد

ترافیک بسیار سنگین در محورهای هراز و کندوان در استان مازندران در مسیر شمال- جنوب ( مازندران- تهران) باعث شد تا با فرمان پلیس راه این دو محور پرترافیک روز جمعه یکطرفه اعلام شد.
آفتاب‌‌نیوز :

براساس گزارش مرکز مدیریت راههای مازندران، براساس دستور پلیس راه این خطه شمال کشور تردد در محورهای هراز (از رودهن به سمت آمل)، کندوان (کرج- مرزن آباد) از ساعت ۱۱.۳۰ دقیقه امروز جمعه تا ساعت ۲ بامداد فردا شنبه ۱۸ خردادماه ۹۸ ممنوع است.

*** جاده هراز

براساس گزارش مرکز مدیریت راههای مازندران و طبق گزارش تصویری تردد در این محور (آمل-تهران) از شمال به جنوب در سه راهی چلاوه از کهرود تا بایجان و گرنگ سنگین و در برخی مواقع نیز بسیار سنگین است و تردد در این محدوده به کندی در حال انجام است.

همچنین پلیس راه استان به منظور تسهیل در خروجی، تردد در جهت جنوب- شمال از رودهن به سمت آمل در استان مازندران را از ساعتی پیش تا ساعت ۲ بامداد فردا شنبه ۱۸ خردادماه ممنوع اعلام کرده است.

**** کندوان

براساس گزارش مرکز مدیریت راههای مازندران، تردد در محور چالوس- کرج از دزدبن تا تونل کندوان بسیار سنگین است و تردد در این مسیر نیز به کندی برقرار است و گروه های راهداری و پلیس راه مستقر در جاده ها برای راهنمایی و هدایت خودروها حضور فیزیکی دارند.

مرکز مدیریت راههای مازندران به نقل از پلیس راه این خطه شمال کشور اعلام کرد که تردد در این محور از سمت جنوب به شمال از ساعتی پیش تا ۲ بامداد فردا شنبه ۱۸ خردادماه از کرج تا مرزن آباد ممنوع است.

**** سوادکوه

مرکز مدیریت راههای مازندران ترافیک در محور قائمشهر- تهران را در بین مناطق شامل شهرهای زیرآب، شیرگاه و سوادکوه به دلیل حجم زیاد تردد با ترافیک پرحجم و سنگین اعلام کرد.

*** محور ساری- کیاسر

تردد در این محور نیز از روستای هولار تا سه راهی تاکام در در محور جهت رفت و برگشت به صورت نیمه سنگین اعلام شده است.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر جاده دارد که سه هزار و ۶۰۰ کیلومتر آن را محورهای اصلی تشکیل می دهد و در سال گذشته افزون بر ۵۰۰ میلیون تردد در محورهای این استان به ثبت رسید که ۱۱ درصد آن مربوط به محورهای اصلی بود و هراز در بین محورهای اصلی پرترافیک ترین محور و انتخاب اول مسافران بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین