کد خبر: ۵۹۳۶۰۴
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۰

5 کشته و مصدوم در جاده‎های ساوه و زرندیه

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شهرستان ساوه گفت: حوادث رانندگی روز جمعه که در جاده های ساوه و زرندیه به وقوع پیوست سه کشته و ۲ مصدوم برحا گذاشت.
آفتاب‌‌نیوز :

«نعمت الله عزیزی» افزود: در ساعات اولیه بامداد امروز (جمعه) یک دستگاه وانت آریسان در کیلومتر هفتم جاده قدیم ساوه به تهران واژگون شد که براثر آن راننده و سرنشین خودرو در دم جان باختند.

وی افزود: سانحه رانندگی دیگری در ساعت چهار و ۲۰ دقیقه بامداد امروز در ۴۰ کیلومتری آزادراه کربلا واقع در جاده بویین زهرا از توابع شهرستان زرندیه به وقوع پیوست.

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شهرستان ساوه توضیح داد: در این حادثه یک دستگاه پژو ۲۰۶ واژگون شد که بر اثر آن یکی از سرنشینان خودرو در دم جان سپرد و ۲ نفر دیگر نیز مصدوم شدند.

عزیزی گفت: مصدومان این حادثه توسط نیروهای عملیاتی اورژانس پس از انجام عملیات پیش بیمارستانی به بیمارستان امیرالمومنین بوئین زهرا منتقل شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس استان مرکزی علت این حوادث رانندگی از سوی کارشناسان پلیس راه، توجه نکردن به جلو، خستگی و خواب آلودگی رانندگان خودروها اعلام شده است.

شهرستان ساوه با ۱۴۷ کیلومتر آزادراه، ۱۰۰ کیلومتر بزرگراه و ۱۰۰ کیلومتر راه فرعی از پرترددترین بسترهای حمل و نقل جاده‌ای در کشور محسوب می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین