کد خبر: ۵۹۴۰۱۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۰
«مجیدی» مورد تایید کمیته المپیک و وزارت ورزش نیست

فرهاد مجیدی سرمربی تیم امید شد؟

فصل گذشته استقلال تهران به عنوان سرمربی تیم ملی امید ایران معرفی شد.
فرهاد مجیدی سرمربی تیم امید شد؟
آفتاب‌‌نیوز :

فرهاد مجیدی، سرمربی موقت فصل گذشته استقلال تهران پس از مذاکرات نهایی با مهدی تاج و ابراز رضایت، به عنوان سرمربی جدید تیم امید ایران انتخاب شده است.

به گزارش آفتاب‎نیوز؛ به نقل از خبرگزاری ایلنا، ​حمید استیلی، مدیر تیم‌های امید با اعلام این خبر اظهار داشت: از بین گزینه‌هایی که داشتیم به این جمع بندی رسیدیم که فرهاد مجیدی با نتایج خوبی که در 5 بازی استقلال روی نیمکت آبی پوشان به عنوان سرمربی گرفت و دانش فنی که دارد می‌تواند به امید‌های ایران کمک کند و او را برای نشستن روی نیمکت ­تیم امید انتخاب کردیم.

قرار است تمرینات جدید تیم ملی امید ایران از روز پنجشنبه با حضور فرهاد مجیدی­ شروع ‌شود.

تیم امید ایران در مرحله اول رقابت‌های انتخابی المپیک 2020 ژاپن اگرچه موفق به کسب جواز صعود به دور بعدی شده بود اما با زلاتکو کرانچار کروات قطع همکاری کرد.

مجیدی در زمستان گذشته به عنوان کمک مربی به کادرفنی استقلال تهران اضافه شده بود و پس از برکناری وینفرد شفر در هفته‌های پایانی به صورت موقت تا پایان فصل هدایت آبی پوشان را برعهده داشت.

«مجیدی» مورد تایید کمیته المپیک و وزارت ورزش نیست

با این حال، منبع آگاه در کمیته ملی المپیک از انتخاب «فرهاد مجیدی» به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال امید توسط فدراسیون فوتبال اظهار بی اطلاعی کرد و آنرا مورد تایید وزارت ورزش و کمیته ندانست.

در حالی «حمید استیلی» مدیر تیم فوتبال امید ایران در گفت و گو با رسانه‌ها از قطعی شدن حضور فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی این تیم خبر داده که کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان با وجود احترام به سرمربی جدید، آن را مورد تأیید نهادهای ورزشی ندانستند.

«مهدی تاج» رئیس فدراسیون فوتبال روز گذشته در گفت و گو با خبرنگاران گفت: «اکنون به فرهاد مجیدی نزدیک شده‌ایم و صحبت دوستانه خوبی داشته و باید ببینیم امروز و فردا چه اتفاقی خواهد افتاد. با مجیدی صحبت شده و به سیستم ما نزدیک است.»

به نوشته خبرگزاری ایرنا، این اظهارات تاج در حالی بیان شد که وی و مجیدی تصمیم قطعی خود را برای سرمربی امیدها از قبل گرفتند و «حمید استیلی» مدیر تیم امید هم در گفت و گویی این موضوع را تایید کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۱
ZAM
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
1
0
حالا فاتحه تیم امید هم خوانده شد با این انتخابتان حالا آرزوی المپیک 50 ساله شد
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین