کد خبر: ۵۹۴۰۲۹
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۶

هجوم سنگین ملخ‌ها از امروز در فارس

معاون سیاسی امنیتی استانداری فارس خاطرنشان کرد: طبق اعلام سازمان فائو از امروز احتمالا شاهد هجوم سنگین ملخ‌ صحرایی در قالب دسته‌های میلیونی به کشور و استان فارس خواهیم بود.
هجوم سنگین ملخ‌ها از امروز در فارس
آفتاب‌‌نیوز :

سید احمد احمدی زاده دوشنبه ٢٠ خرداد در شورای پدافند غیرعامل استان فارس بیان کرد: با اعلام موج جدید جمله ملخ‌ها از سوی سازمان فائو، سریعا جلسه‌ای اضطراری و مقدماتی در استان تشکیل و تمهیدات لازم اندیشیده شده است، اما در عین حال نیازمند کمک همه دستگاه‌ها هستیم.

وی همچنین با اشاره به اهمیت و ضرورت اقدمات عملی و موثر در حوزه پدافند غیرعامل، هدف نهایی این حوزه را سلامت جامعه و ارائه یک راهبرد اساسی در مواجه با تهدیدات عنوان کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس با بیان اینکه هم‌اینک کشور در حوزه پدافند عامل و افزایش توان دفاعی از آمادگی مناسب و خوبی برخوردار است، افزود: علی‌رغم وجود شاخص‌های مطلوب در حوزه پدافند عامل اما در پدافندغیرعامل توفیقاتی مناسبی کسب نشده است .

احمدی‌زاده همچنین بر اجرایی شدن مصوبات شورای پدافندغیرعامل استان تاکید و اضافه کرد: اصل مطلب در این شورا بر اجرای مصوبات باشد و پس از گذشت 15 روز از ارسال و ابلاغ مصوبه، جمع بندی آن از دستگاه‌های اجرایی به استانداری ارسال شود .

وی به طرح جامع پدافند غیرعامل فارس که در این جلسه نیز توسط مجری تشریح شد هم اشاره و آن را مبنا و بستر پدافند عامل دراستان ذکر کرد و با ابراز تاسف از آنچه عدم همکاری برخی دستگاه‌ها برای ارائه داده‌های لازم به مجریان این طرح عنوان می‌شد، گفت: این طرح برای کمک به کاهش تهدیدات است، لذا باید همکاری لازم انجام شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس که معتقد است هرجا که در پیشگیری و پیش بینی ورود شده، موفق بودیم، گفت: در مقابل هر جا که به سمت مقابله رفتیم هزینه ایجاد شده، بنابراین هنر یک مدیر پیش بینی و پیشگیری است .

احمدی‌زاده با تاکید مجدد بر جدی گرفتن مصوبات و مکاتبات شورای پدافند غیرعامل، لزوم ارزیابی عملکرد 12 کارگروه ذیل این شورا را یادآور شد و خواستار ورود سازمان نظام مهندسی ساختمان استان فارس در مصوبات شورای پدافندغیرعامل برای رعایت پیوست‌های این حوزه شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین