کد خبر: ۵۹۴۲۷۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۰

خبر خوب برای بانوان والیبال‌دوست/ به سالن مسابقه بروید و لیگ ملت‌ها را از نزدیک ببینید

مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: هیچ گونه مهندسی ای در خصوص فروش بلیت و تعیین جایگاه بانوان در بازی‌های لیگ ملت‌های والیبال در ارومیه نداریم.
آفتاب‌‌نیوز :

عبدالله چمن گلی در نشست خبری هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۱۹ در مورد علت اینکه چرا تیم‌های لهستان، کانادا و روسیه با پرواز مستقیم وارد ارومیه نخواهند شد و پس از حضور در تبریز عازم ارومیه می‌شوند اظهار کرد: هر سه این تیم‌ها از طریق شرکت هواپیمایی که اجازه فرود در فرودگاه تبریز را دارند وارد ایران می‌شوند.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی ضمن قدردانی از تلاش‌های انجام شده برای میزبانی ارومیه در این دوره از بازی‌ها با اشاره به اینکه در طول ماه‌های گذشته جلسات متعددی با سازمان‌ها و ارگان‌های مرتبط و با امام جمعه ارومیه داشتیم گفت: این میزبانی حاصل یک کار تیمی بوده است اگرچه در برخی موارد اهالی رسانه به ما انتقاداتی را وارد می‌کنند اما باتوجه به اینکه مسابقات جهانی است و اقدامات خاصی دارد چینش تماشاگران و خبرنگاران کاملاً با دستورات آن‌ها انجام می‌گیرد.

چمن‌گلی در پاسخ به این سوال که آیا جایگاه بانوان و حضور آن‌ها در سالن گزینشی شده است، گفت: به هیچ عنوان چنین چیزی صحت ندارد و هیچ کدام از جایگاه‌ها چه برای بانوان و چه برای آقایان مهندسی شده نیست، همچنین بلیت فروشی‌ها به همین منظور اینترنتی انجام می‌شود که حق کسی پایمال نشود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
0
0
گزینشی شده است من سه روزاست نتوانسته ام بلیط تهیه کنم.خجالت بکشیدودروغ نگویید.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین