کد خبر: ۵۹۵۰۱۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۱

گرانی محسوس سیب‌زمینی و هویج در تهران/ نرخ انواع میوه در میدان مرکزی

رئیس اتحادیه میدان مرکزی میوه و تره بار تهران گفت: قیمت عمده فروشی محصولات کشاورزی در میدان مرکزی میوه و تره بار تهران در هفته جاری در برخی محصولات از جمله آناناس، سیب زمینی و هویج افزایش قیمت را نشان می دهد.
آفتاب‌‌نیوز :

«اسدالله کارگر» امروز (یکشنبه) افزود: براساس نرخنامه ۲۷ خردادماه جاری تا ۲ تیر قیمت هر کارتن آناناس بین ۱۸۰ تا ۲۵۰ هزارتومان، سیب زمینی نو هرکیلو گرم بین پنج تا هفت هزارتومان و هویج نیز هرکیلو گرم بین چهار تا ۶ هزارو ۵۰۰ تومان در صدر افزایش قیمت‌ها قرار دارند.

وی بی ثباتی قیمت در محصولات کشاورزی را ناشی از نوسان میزان تولید در فصول مختلف، وضعیت آب و هوایی، شرایط تولید و نوسان نرخ ارز دانست و اظهارداشت: نرخ هر کارتن آناناس وارداتی دریک هفته ۱۰۰ هزارتومان افزایش یافته و در عین حال قیمت موز وارداتی، ثابت مانده است.

به گفته وی، طبق نرخنامه هفته گذشته قیمت هر کارتن آناناس بین ۱۱۰ تا ۱۵۰ هزارتومان، سیب زمینی هرکیلو گرم چهار تا ۶ هزارتومان و هویج هرکیلو گرم بین پنج تا هفت هزارو ۵۰۰ تومان بود، درحالی که پیش از این اعلام شده بود که با ورود سیب زمینی از شهرهای مختلف همچون، گرگان قیمت این محصول کاهش پیدا کند و قیمت هر کیلوگرم هویج نیز کمتر از ۳ هزارتومان خواهد رسید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
0
0
به قول آقای کارگ مردم نگران نباشن سیب تاسال آینده ارزان میشه فقط کاش وعده الکی دیگه ندن
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین