کد خبر: ۵۹۵۱۲
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۳۸۶ - ۱۲:۴۸
انصاری فرد:

روزی تمام ناگفته‌ها را می‌گویم

آفتاب‌‌نیوز : به گزارش ایسنا، انصاری فرد تصریح کرد: متأسفانه پرسپولیس در مقاطع مختلف بیشترین لطمه را از جانب کسانی خورده که فقط به فکر منافع شخصی خود هستند و دلشان برای پرسپولیس و هواداران نمی‌سوزد. پرسپولیس در مقطع کنونی نیز مظلوم واقع شده و از جانب طیفی ضربه می‌خورد که سعی دارند خود را دایه مهربان‌تر از مادر جلوه دهند. آنها در این مقطع برای لطمه زدن به پرسپولیس و مدیریت باشگاه از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند. 

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس افزود: ناگفته‌های زیادی دارم که اگر حتی بخش کوچکی از آن را به زبان بیاورم سنگ روی سنگ بند نمی‌شود. من در مقطع فعلی به خاطر حفظ آرامش پرسپولیس حرف نمی‌زنم اما، در یک کلام به هواداران می‌گویم که برای حفظ انسجام و ثبات در تیم و باشگاه با چند جبهه می‌جنگیم. متأسفانه خیلی‌ها سعی دارند این تیم را تخریب کنند و در این میان هر یک اهداف خاص خود را تعقیب می‌کنند. 

به هرحال باید بگویم که ما در باشگاه پرسپولیس از طرق مختلف با دشمنان قسم خورده‌ای مبارزه می‌کنیم که بعضی‌ها در لباس دوست ظاهر شده و مردم نمی‌دانند که این عده برای رسیدن به منافع شخصی خود دست به چه اقدامات و خبرسازی‌های کذبی می‌زنند. 

انصاری فرد درباره تغییرات ایجاد شده در هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: این تغییرات هیچ ربطی به عملکرد باشگاه پرسپولیس ندارد. آقای علی آبادی هم به خوبی از تحولاتی که طی 17 ماه گذشته در باشگاه و تیم بوجود آمده آگاه هستند. به هرحال این مسائل دلایل دیگری دارد که بنده نمی‌خواهم آن را مطرح کنم اما به هرحال آنهایی که در بطن فوتبال هستند می‌دانند که جریان از چه قرار است. 

انصاری فرد گفت: اعضای هیأت مدیره تابع تصمیمات علی آبادی هستند و به نظرات ایشان به عنوان رئیس مجمع باشگاه احترام می‌گذارند. 

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره اخبار متعددی که درباره تغییرات گسترده در سطح مدیریتی باشگاه منتشر می‌شود گفت: متأسفانه سه ماه است که به این مسائل دامن زده می‌شود. عده‌ای هم سعی دارند از این طریق زمینه تضعیف پرسپولیس و مدیران فعلی را فراهم سازند.

هرروز هم یک خبر تازه منتشر می‌شود. از استعفای من گرفته تا برکناری و ... . اما، باید بگویم بنده خدا را روزی هزار مرتبه شکر می‌کنم که در این مدت 17 ماه توانسته‌ایم با لطف خدا، دعای هواداران، همدلی و همفکری اعضای هیأت مدیره و حمایت سازمان تربیت بدنی پرسپولیس را نسبت به سالهای گذشته متحول کنیم. باشگاه پرسپولیس واقعاً با دوسه سال پیش قابل مقایسه نیست و طی این مدت کارهای بزرگی صورت گرفته که در فوتبال ما سابقه نداشته. 

بنابراین بنده هیچ دغدغه‌ای ندارم. من به این پست و مقام‌ها فکر نمی‌کنم بلکه هدفم سربلندی پرسپولیس و جلب رضایت هواداران است و از این خبرها هم آشفته نمی‌شوم چون آنرا که حساب پاک است از محاسبه چه باک است. 

انصاری فرد تصریح کرد: بنده تا روزی که مدیرعامل باشگاه پرسپولیس هستم با تمام وجود کارم را انجام می‌دهم و با هرکس که بخواهد تیشه به ریشه این باشگاه زده و چوب لای چرخ پرسپولیس بگذارند مبارزه می‌کنم و یک روز هم تمام ناگفته‌ها را به هواداران خواهم گفت چون نمی‌توانم تا آخر عمرم حرفهایی را در سینه حبس کنم که باید به گوش مردم برسد! 

انصاری فرد درباره وضعیت تیم پرسپولیس گفت: فصل گذشته قهرمانی جام حذفی را به خاطر اشتباهات داوری و بدشانسی از دست دادیم و در لیگ فصل جاری هم بدشانس‌ترین تیم بودیم به گونه‌ای که اگر این بدبیاری‌ها و اشتباهات داوری نبود الان با اختلاف 5 امتیاز نسبت به استقلال در صدر جدول بودیم. این واقعیتی است که با سند و مدرک قابل اثبات است چون امتیازاتی که داوران از ما گرفتند بیشتر از امتیازاتی است که داوران به استقلال دادند. 

در این باره نیز حرفهایی برای گفتن داریم که به زودی مطرح خواهیم کرد اما خوشبختانه تیم در حال حاضر وضعیت بسیار خوبی دارد و آقای دنیزلی هم در جلسه‌ای که امروز با هم داشتیم اوضاع را بسیار خوب توصیف کردند. 

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پایان گفت: امیدوارم سازمان لیگ هرچه زودتر زمان برگزاری دیدار پرسپولیس و سپاهان در جام حذفی را اعلام کند. ما امیدواریم این بازی هرچه زودتر برگزار شود و منطقی نیست که این دیدار مهم به خاطر حضور سپاهان در لیگ قهرمانان این همه به تعویق بیفتد. بنابراین نباید زمان این بازی را براساس درخواست مسئولان باشگاه سپاهان تعیین کرد بلکه باید به گونه‌ای برنامه ریزی کرد که یک تیم به خاطر تیم دیگری آسیب نبیند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین