کد خبر: ۵۹۵۱۷
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۳۸۶ - ۱۴:۳۹
محسن غرویان هشدار داد:

سرمایه‌گذاری دشمنان نظام بر روی قم

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: «محسن غرویان» از اساتید موسسه امام خمینی در قم، فعالیت باندهای فساد و توزیع مشروبات الکلی در این شهر را نشان‌دهنده طرح‌ها و برنامه‌های دشمنان انقلاب، اسلام و نظام برروی این شهر مقدس به منظور تخریب چهره آن دانست. 

وی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی آفتاب در این زمینه تاکید کرد: قطعا عوامل استکبار و استعمار جهانی برنامه‌های زیادی برای تخریب چهره شهر مقدس قم دارند و متاسفانه عده‌ای نااهل و غافل هم وجود دارند که فریب این برنامه‌ها را می‌خورند. 

اظهارات این شاگرد آیت الله مصباح یزدی به دنبال آن صورت گرفت که طی هفته‌های گذشته اخباری مبنی بر مرگ تعداد زیادی از مردم شهر قم به علت مصرف مشروبات الکلی مسموم و نیز دستگیری چند باند فساد در این شهر در رسانه‌های گروهی و مطبوعات منتشر شد.

این در حالی است که غرویان با تاکید بر «لزوم مراقبت مسئولین این شهر نسبت به این توطئه‌های عوامل استکبار و استعمار جهانی»، اظهار داشت: بر علما و بزرگان مذهبی شهر قم است که از این مسائل فرهنگی که توسط استکبار جهانی وعوامل آن‌ها رقم می‌خورد، غافل نباشند. 

نگرانی علما از وضعیت فرهنگی قم [کلیک کنید]

وی «طرح‌ریزی و سرمایه‌گذاری استکبار جهانی برروی شهر قم» را نشان‌دهنده اهمیت و حساسیت فوق‌العاده آن دانست و گفت: مراکزی مانند قم در طول تاریخ در دیدگاه دشمنان اسلام از جایگاه ویژه‌ای برخوردار بوده‌اند و سرمایه‌گذاری‌های فراوانی برای تخریب چهره روحانیت، علما و موقعیت حوزه‌های علمیه دراین خصوص صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: مراجع عظام و علمای اعلام وظیفه خود را در مقابله با این توطئه‌ها انجام می‌دهند و تذکرات لازم را بیان می‌کنند. بنابراین، بر مسئولین این شهر است که با این توطئه‌ها و عوامل آن‌ها برخورد کنند.

غرویان در پایان با تاکید بر لزوم «مقابله فرهنگی و ارشادی» با این پدیده‌ها، اظهار داشت: به هر حال آدمیزاد در هر شهری امکان فریب خوردن دارد اما این معظلات نباید در شهر مقدسی مانند قم تا این اندازه زیاد باشند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین