کد خبر: ۵۹۵۱۷۴
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۱

حریق ارتفاعات کازرون مهار شد/بازداشت سه مظنون

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان کازرون گفت: آتش سوزی ارتفاعات مشرف به روستاهای پاپون و ابوالحیات این شهرستان به طور کامل مهار شده است.
آفتاب‌‌نیوز :

سید مجتبی ایران محبوب یکشنبه 27 خرداد به خبرنگاران گفت: از زمان وقوع حریق تا مهار آن، هفتاد و دو ساعت آتش‌سوزی ارتفاعات مشرف به روستاهای جنگلی پاپون و ابوالحیات این شهرستان بطور کامل مهار شد.

وی گفت: به دلیل صعب‌العبور بودن ارتفاعات منطقه، تراکم پوشش مرتعی و جنگلی، شدت باد و گرمای هوا، عملیات اطفاء حریق به سختی انجام شد اما با کمک نیروهای مردمی و نظامی و انتظامی به همراه نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی، این عملیات بعد از سه روز نتیجه داد.

ایران محبوب با اشاره به حضور اکیپ‌های پایش و کارشناسی در منطقه برای ممانعت از تکرار حریق، گفت: این حادثه ساعت ۱۰ صبح روز پنجشنبه بیست و چهارم خرداد آغاز شده بود.

او خاطرنشان کرد: در این عملیات روزانه به صورت میانگین پنجاه نفر از اکیپ‌های مردمی و نظامی برای خاموش کردن حریق در کنار نیروهای منابع طبیعی حضور داشتند.

ایران‌محبوب با بیان اینکه، احتمال عمدی بودن حادثه دور از ذهن نیست، گفت: در این رابطه سه مظنون بازداشت و به مراجع قضایی معرفی شده‌اند.

رئیس منابع طبیعی شهرستان کازرون، اعلام دقیق علت و میزان خسارت وارده را به پایان پایش و کارشناسی، موکول کرد.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین