کد خبر: ۵۹۵۵۰۶
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۳

مالک پدیده مشهد: اگر پرسپولیس می‌خواهد خانه ما را خراب کند بسم الله

فرهاد حمیداوی می گوید اگر قرار بود یحیی گل محمدی را به تیمی بدهیم با او قرارداد دو ساله نمی بستیم.
آفتاب‌‌نیوز :

هیئت مدیره پرسپولیس گزینه نهایی خود برای هدایت این تیم را انتخاب کرد که نام آن یحیی گل محمدی سرمربی فعلی تیم پدیده است. کسی که پس از موفقیت نسبی در پرسپولیس و تراکتور و کسب جام حذفی با ذوب آهن، در پدیده نیز سهمیه آسیایی به دست آورد تا این باشگاه مشهدی را به سطح جدیدی برساند.

اما مدیران تیم سرخپوش خراسان نمی خواهند به هیچ قیمتی سرمربی خود را از دست بدهند. آن ها در چند روز اخیر موضع تندی علیه شایعه پیشنهاد پرسپولیس گرفته اند و دقایقی قبل نیز در گفتگو با ورزش سه بر مواضع خود تاکید کردند.

حمیداوی مالک تیم پدیده درباره شایعه حضور یحیی در پرسپولیس گفت: اگر پرسپولیسی ها می خواهند خانه ما را خراب کنند و خانه خودشان را آباد کنند؛ بسم الله. وگرنه ما یحیی گل محمدی را نمی دهیم و اگر قرار بود بدهیم 2 ساله نمی بستیم! الان هم تیم را با افکار ایشان بستیم و به هیچ عنوان حاضر نیستیم که این اتفاق بیفتد، پس به هیچ عنوان دنبال رضایت نامه نباشند و ما تیممان را با افکار ایشان بستیم، دو برابر امسال بستیم چون نگاهمان به سهمیه مستقیم آسیا و قهرمانی است.

وی همچنین تاکید کرد: ما چند دقیقه پیش با آقای گل محمدی درباره یکی از بازیکنان شاغل در لیگ برتر صحبت می کردیم. ایشان با من تماس گرفتند و فکر میکنم همه باشگاه متمرکز هستند روی تیم و تمرینات و شک نکنید که هیچ کس در باشگاه به تیم دیگری فکر نمی کند.

حالا با این شرایط باید دید تصمیم و راهکار پرسپولیسی‌ها چه خواهد بود. قرمزها که باید هرچه سریع تر سرمربی خود را انتخاب کنند، با موج گسترده اعتراضات هواداری روبرو هستند و هرروز خیابان منتهی به ساختمان باشگاه را مملو از هواداران خشمگین و معترضی می بینند که تحمل هیچ تعللی را ندارند.

منبع: ورزش سه
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین