کد خبر: ۵۹۵۶۰۴
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۲:۵۳
انصاریان:

محبوبیت برانکو را دوست نداشتند

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: مدیران پرسپولیس باید پاسخگوی جدایی برانکو باشند و به نظر می رسد برخی ها محبوب شدن این چهره را زیاد نمی پسندیدند.
محبوبیت برانکو را دوست نداشتند
آفتاب‌‌نیوز :

«علی انصاریان» روز پنجشنبه اظهار داشت: برانکو برای پرسپولیس زحمات زیادی کشید و محبوبیت زیادی نزد هواداران داشت و حالا همه طرفداران این تیم از جدایی مربی محبوبشان ناراحت هستند.

وی افزود: متاسفانه مسولان پرسولیس در قبال برانکو وظایف خود را انجام ندادند تا این مربی مربی کروات تصمیم به جدایی از جمع قرمزپوشان پایتخت بگیرد.

پیشکسوت پرسپولیس خاطرنشان کرد: در این شرایط حساس جدایی برانکو برای پرسپولیس اتفاق تلخی است و می تواند تاثیرات منفی در روند این تیم بگذارد.

انصاریان تصریح کرد: نتایجی که برانکو برای پرسپولیس گرفت عالی و درخشان بود. کارنامه او نشان می دهد این مربی بهترین روزها را برای پرسپولیس رقم زد و نتایجی گرفت که خیلی از مربیان قادر به انجام آن نبودند.

بازیکن اسبق پرسپولیس تاکید کرد: پرسولیس با برانکو سه بار پشت سر هم به مقام قهرمانی لیگ برتر رسید، در جام حذفی قهرمان شد، به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسید و دو سوپر جام باشگاه های ایران را به دست آورد و اینها برای همیشه در تالار افتخارات باشگاه پرسپولیس خواهد ماند.

وی در پایان گفت: مدیران پرسپولیس باید پاسخگوی جدایی برانکو باشند و به نظر می رسد برخی ها محبوب شدن این چهره را زیاد نمی پسندیدند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین