کد خبر: ۵۹۵۸۱۸
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۲

قالیباف: سرنگونی پهپاد آمریکایی دنیا را متحیر کرد

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اقدام به موقع جوانان ایران در سرنگونی پهپاد آمریکایی که به حریم جمهوری اسلامی ایران تجاوز کرده بود، دنیا را متحیر کرد.
آفتاب‌‌نیوز :

محمدباقر قالیباف شب گذشته در آیین بزرگداشت سالروز شهادت شهید دکتر مصطفی چمران در ساوه، اظهار کرد: به گفته قدرت‌های بزرگ دنیا پهپاد آمریکایی با تکنولوژی‌های امروزی قابل ردیابی نبود، اما سرنگونی آن توسط سپاه دنیا را متحیر کرد.

وی تصریح کرد: قدرت‌های بزرگ دنیا همچنین اعلام کرده‌اند که این پهپاد به دلیل تکنولوژی علاوه بر اینکه قابل ردیابی نبود، قابل سرنگونی نیز نبود، اما ایران ثابت کرد با اقتدار و عظمت این ملت می‌توان هم پهپاد آمریکایی را ردیابی و هم سرنگون کرد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه چشمان دشمن و جهانیان از این اقدام ایران خیره و متحیر شد، گفت: این افتخار نظامی ایران توسط نسل جوانی صورت گرفت.

قالیباف افزود: ایران هرگز دنبال جنگ و جنگجویی نبوده و جنگ را یک روش عاقلانه نمی‌داند، اما با کسانی که بخواهند به خاک این سرزمین تجاوز کنند، لحظه‌ای رحم نخواهد کرد.

وی بیان داشت: یکی از مشکلات جدی کشور چالش اقتصادی است که این چالش را می‌توان با ایستادگی و تکیه بر قدرت جوانان این مرز وبوم برطرف کرد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: قدرت ایران برتر از قدرت همه کشورها است، سرنگونی پهپاد ثابت کرد به جای چشم دوختن به خارج باید به مردم و نیروی جوان کشور اعتماد کرد، همانطور که دنیا نیز نتیجه اعتماد به جوان ایرانی را در ردیابی و سرنگونی پهپاد آمریکایی به نظاره نشست.

قالیباف گفت: با اعتماد به جوانان می‌توان در یک برنامه پنج ساله آرامش را به حوزه اقتصاد برگرداند و مشکلات را یکی پس از دیگری حل و فصل کرد.

وی در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره شهید چمران بیان کرد: این شهید نمونه بازر یک فرد انقلابی بود که به عنوان شاگرد ممتازی در عرصه‌های گوناگون درخشید و یک فرد انقلابی در قلب آمریکا بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین