کد خبر: ۵۹۵۸۵۹
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۳

دستگیری عوامل کانال تلگرامی کلاهبرداری در نظرآباد

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نظرآباد از شناسایی و دستگیری افرادی كه با تشكيل كانال تلگرامی به نام كراش در نظرآباد اقدام به اخاذی و سوء استفاده از جوانان می کردند خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :

روح الله احمدی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نظرآباد امروز در گفت و گو با فارس گفت: عده ای با تشکیل کانالی تحت عنوان کراش نظرآباد در این شهرستان اقدام به عضوگیری از جوانان و نوجوانان می کردند و با هدف سوء استفاده های جنسی و ایجاد روابط نامشروع فعالیت خود را پیش می بردند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نظرآباد بیان کرد: در پی فعالیت این کانال و با توجه به فراهم بودن بستر مناسب برای افراد سودجو تعداد زیادی از جوانان و نوجوان که از پشت پرده نیت شوم این افراد بی خبر بودند به عضویت این کانال در آمده اند.

این مقام مسؤول اظهار کرد: در پی گزارش نهادهای نظارتی و امنیتی و وصول شکایات متعدد به دستگاه قضا پرونده ای در این خصوص تشکیل شد و تاکنون دو نفر از مدیران و گردانندگان این کانال دستگیر شدند و دو نفر دیگر تحت تعقیب هستند.

وی با اشاره به اینکه این پرونده در حال حاضر باز و در حال سیر مراحل قانونی است، گفت: تمام افرادی که از طریق این کانال یا گروه تلگرامی مورد سوء استفاده و یا تهدید قرار گرفته اند می توانند با مراجعه به شعبه چهارم دادسرای شهرستان نظرآباد و تنظیم شکوائیه اعلام جرم کنند.

احمدی در ادامه با تأکید بر لزوم برقراری ارتباط دوستانه والدین با فرزندان بیان کرد: والدین ضمن ایجاد روابط دوستانه و عاطفی با فرزندان می توانند از بروز مشکلات برای خانواده خود جلوگیری کنند و در صورت بروز نیز فرزندان از بیان مشکلات خود با آنان پروایی نداشته باشند.

وی ضمن هشدار به افراد سودجو که در فضای مجازی فعالیت می کنند، مطرح کرد: دستگاه قضا و نهادهای امنیتی و نظارتی با دقت فراوان فعالیت های فضای مجازی را رصد می کنند و اگر فرد و افرادی بخواهند از این طریق سوء استفاده کرده و آرامش مردم را بر هم بزنند و آبروی آن ها را ببرند مطمئن باشند دیر یا زود در چنگ قانون گرفتار خواهند شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین