کد خبر: ۵۹۵۸۷۷
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۲

۲ متهم فراری کیمیا خودرو دستگیر شدند

رئیس شعبه چهارم دادگاه ویژه رسیدگی به جرائم اخلالگران و مفسدان اقتصادی از دستگیری دو نفر از هشت متهم فراری پرونده کیمیا خودرو خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش قوه قضاییه ابوالقاسم صلواتی روز شنبه در دومین جلسه رسیدگی به پرونده شرکت کیمیا خودرو گفت: در جلسه قبل گفته شد هشت نفر از متهمان متواری هستند که امروز دو نفر از آن‌ها دستگیر شده‌اند و در دادسرا تحت بازجویی قرار دارند.

قاضی صلواتی از برخی حاضران خواست تا شکایت خود را علیه متهمان این پرونده اعلام کنند که یکی از شاکیان به نام محسن تیموری گفت که در حال حاضر شرکت دیگری در خیابان توحید فعالیت می‌کند و هیچ نظارتی بر روی آن نیست که نماینده بانک مرکزی اعلام کرد شرکت موردنظر را پلمب کرده اند.

یکی از شاکیان از بانک مرکزی انتقاد کرد که چرا دستگاه کارتخوان به نام شرکت کیمیاخودرو صادره کرده اند و نماینده بانک مرکزی گفت: این شرکت تحت عنوان سهامی خاص به ثبت رسیده است؛ اما لیزینگ باید مجوز اخذ می‌کرد که شرکت کیمیا خودرو هیچگونه مجوزی برای عملیات واسپاری و لیزینگ نگرفته بود.

وی افزود: آن‌ها می‌توانند نسبت به دستگاه کارتخوان برای شرکت خود اقدام کنند اما مجاز به فعالیتی که انجام می‌دادند نبودند. بانک مرکزی به کرات موضوع تخلفات این شرکت را به مراجع ذیصلاح گزارش داده بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین