کد خبر: ۵۹۶۱۹۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۸

باج‌خواهی مجدد ترامپ از بن‌سلمان+فیلم

رئیس‌ جمهور مریکا گفت: به بن‌سلمان زنگ زدم و گفتم محافظت از شما هزینه دارد و باید پول بدهید.
آفتاب‌‌نیوز :

دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا به تماس تلفنی اخیرش با محمد بن سلمان ولیعهد سعودی اشاره کرد و گفت: در تماس تلفنی‌ام با ولیعهد سعودی به مسئله قتل خاشقجی نپرداختم.

به گزارش آفتاب‎نیوز؛ ترامپ در بخش دیگر از این مصاحبه به موضوع خرید 400 میلیارد دلاری عربستان از آمریکا پرداخت و گفت که با ولیعهد عربستان صحبت کرده و به او گفته، عربستان و دیگر کشورهایی که آمریکا در حال حفاظت از آنها است باید هزینه‌های سنگین اقدام آمریکا را بدهند.

وقتی از ترامپ سؤال شد که آیا در مکالمه با ولیعهد عربستان درباره گزارش سازمان ملل و قتل جمال خاشقجی هم صحبتی به‌میان آمده گفت که صحبتی در این باره به‌میان نیامده است.

ترامپ گفت تنها به یک دلیل به عربستانی‌ها زنگ زده تا به آنها بگوید که آمریکا نمی‌تواند و نمی‌خواهد تا هزینه‌اش را نگرفته وارد کاری شود و از خاورمیانه و عربستان حفاظت کند.

وی با بی‌توجهی به سؤالی درباره نادیده گرفتن کنگره در فروش سلاح به عربستان و مسایل جاری در یمن گفت که خریدی که عربستانی‌ها از آمریکا می‌کنند یک میلیون شغل درست می‌کند و این مسئله برایش مهم است که عربستان خریدار کلان کالاهای آمریکا است و این کشور اشتغال‌زایی در آمریکا ایجاد می‌کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
احمد
|
United States of America
|
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
0
0
خب که چه ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
0
3
ترامپ فارغ از رفتارش با ما، کار خوبی میکند وظیفه هر مسوولی اول خدمت به مردم و کشورش هست
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین